GF - kommer du og hvorhænde i så fald.
jeg kan kun "erklærer" mig enig - ingen overfald herfra
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Jeg gad ikke svare, da jeg synes det var tåbeligt, for som du også skriver er der forskel på kunne tænke sig og reelt at komme.sabkoch skrev:øhm med fare for at blive overfaldet, så giver din undersøgelse ikke fingerpeg om noget som helst, medmindre alle svarer.
Antallet der vil komme de 3 forskellige steder, skal jo sættes op imod hvor mange der har svaret fra den enkelte landsdel..
Og svarer man på om man "kunne tænke sig" eller om man nu også gør det reelt - heri er der en mega forskel.
Jeg kan også svare - jeg kommer uanset hvad, for det skal jeg jo som best. medlem - hvordan vil du vurderer det svar.
Undskyld men "undersøgelsen" giver ingen mening.
Hvor var det smukt sagt! Kan kun være enig.sabkoch skrev: Og denne her:
Jeg bliver sgu trist af at læse sådan en sætning, da jeg formoder at jeg hører under "de".seføljeligt. men så kan de jo se at det ikke er tom snak der der bliver sagt at jyderne gerne vil komme i år.
Vi sidder jo ikke i bestyrelsen og tænker: nå nu skal vi nakke de jyder og vi tager røven på dem og flytter gnf. + træf"
SÅDAN HÆNGER DET ALTSÅ IKKE SAMMEN.
Tro det eller lad være - det er rent faktisk efter moden overvejelse på bestyrelsesmøde, bestående af 3 sjællændere og 2 jyder. Og der var ikke håndoprækning/stemmeafgivelse, men en debat om det.
I øvrigt kan man jo reelt ikke svare, når man end ikke har en dato at tage udgangspunkt i.
Jeg synes bare vi alle skal være jublende glade for det fantastiske arbejde bestyrelsen gør! Og jeg vil gerne sige tak til dem. Jeg ved hvordan det er at lave "friviligt" arbejde. Takken er ikke det man kan prale med...
Fuldstændig og aldeles ENIG! Vi har en drømmebestyrelse!AnnaR skrev:Jeg gad ikke svare, da jeg synes det var tåbeligt, for som du også skriver er der forskel på kunne tænke sig og reelt at komme.sabkoch skrev:øhm med fare for at blive overfaldet, så giver din undersøgelse ikke fingerpeg om noget som helst, medmindre alle svarer.
Antallet der vil komme de 3 forskellige steder, skal jo sættes op imod hvor mange der har svaret fra den enkelte landsdel..
Og svarer man på om man "kunne tænke sig" eller om man nu også gør det reelt - heri er der en mega forskel.
Jeg kan også svare - jeg kommer uanset hvad, for det skal jeg jo som best. medlem - hvordan vil du vurderer det svar.
Undskyld men "undersøgelsen" giver ingen mening.
Også grunden til at jeg ikke svarede. Det afhænger meget af dato, hvorvidt jeg kan komme, da der både er eksamener og konfirmationer i den periode. Men det er perfekt at vi har et sted nu!
Hvor var det smukt sagt! Kan kun være enig.sabkoch skrev: Og denne her:
Jeg bliver sgu trist af at læse sådan en sætning, da jeg formoder at jeg hører under "de".seføljeligt. men så kan de jo se at det ikke er tom snak der der bliver sagt at jyderne gerne vil komme i år.
Vi sidder jo ikke i bestyrelsen og tænker: nå nu skal vi nakke de jyder og vi tager røven på dem og flytter gnf. + træf"
SÅDAN HÆNGER DET ALTSÅ IKKE SAMMEN.
Tro det eller lad være - det er rent faktisk efter moden overvejelse på bestyrelsesmøde, bestående af 3 sjællændere og 2 jyder. Og der var ikke håndoprækning/stemmeafgivelse, men en debat om det.
I øvrigt kan man jo reelt ikke svare, når man end ikke har en dato at tage udgangspunkt i.
Jeg synes bare vi alle skal være jublende glade for det fantastiske arbejde bestyrelsen gør! Og jeg vil gerne sige tak til dem. Jeg ved hvordan det er at lave "friviligt" arbejde. Takken er ikke det man kan prale med...
Det skal du også blive og også de andre. For i fortjener rosen. Jeg tør slet ikke drømme om hvor meget arbejde der er i at forbedre udstilling og det at lave stamtavler og styre hjemmeside og forum.Jeanne skrev:Hvor bliver man glad, når man læser sådanne indlæg - tak skal I have :D
*klap på skulderen*
anna fik lige hevet ordene ud af munden på mig!AnnaR skrev:Det skal du også blive og også de andre. For i fortjener rosen. Jeg tør slet ikke drømme om hvor meget arbejde der er i at forbedre udstilling og det at lave stamtavler og styre hjemmeside og forum.Jeanne skrev:Hvor bliver man glad, når man læser sådanne indlæg - tak skal I have :D
*klap på skulderen*
Også tak herfra - det luner meget mere end i aner :D
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
-
I gør et stor arbejde og det er jeg sikker på at de fleste vil give mig ret i.
jeg er selv i en anden forening hvor vi også har en super bestyrelse, og bestyrelsen er de sidste der får ros for deres arbejde. Det er dem der holder gang i foreningen. Sådan vil det nok altid være.
jeg er selv i en anden forening hvor vi også har en super bestyrelse, og bestyrelsen er de sidste der får ros for deres arbejde. Det er dem der holder gang i foreningen. Sådan vil det nok altid være.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
-
vil også godt rose bestyrelsens arbejde de har meget at holde styr på. blev bare lidt irriteret over jeg nu ikk har mulighed for at komme til GF og træf men så må jeg jo håbe jeg kan det næste år.
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.