Invitation til Hamstertræf

Alt vedrørende vores forening - fx udstilling, stamtavler og nyheder.
Benjamin

Indlæg af Benjamin » 25. okt 2008 21:16

Desiree skrev:Benjamin: Netop ;)
Og forresten, tillykke med kineserne, de er altså super dejlige, hvis nu man havde kunnet få dem med lilla prikker havde de helt klart været min yndligs hamsterart.
:lol:  :lol:  :lol:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 25. okt 2008 21:29

puha så nåede jeg også hjem tusind tak for idag alle sammen det var rigtig hyggeligt og dejligt at møde folk herinde fra.
helt sikkert den lange tur værd.
men næste gang kunne det være jeg skulle have en ekstra med kørekort med hehe.

Benjamin du glemte mine to skønne campells, igen tusind tak til kenneth for.
har valgt at kalde dem achilleus og briseis ( i know jeg er helt skør med græsk mythologi og sagn  :lol: )

Zanndra synes du klarede det fantastisk godt (du minder mig egentligt om en gammel skole kammerat hvilket bestemt ikk er ondt ment)

hvor er det bare synd du ikk kunne komme liv
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 25. okt 2008 21:53

darkangel87 skrev: Benjamin du glemte mine to skønne campells, igen tusind tak til kenneth for.
Det var så lige en Ups'er. :lol:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 25. okt 2008 22:00

Benjamin skrev:
darkangel87 skrev: Benjamin du glemte mine to skønne campells, igen tusind tak til kenneth for.
Det var så lige en Ups'er. :lol:
den slags sker jo  :P
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Ringling

Indlæg af Ringling » 25. okt 2008 22:09

Hej allesammen! Tak for en super hyggelige eftermiddag  :D
Det var sjovt og hyggeligt at se jer allesammen og få snakket med en masse hamstere  :D

Siigne: Selv tak! Er glad for at hun skal bo hos dig, hun får det rigtig godt!  :D

Desiree: Så godt at hun guffede i sig til sidst  :lol:  :lol:

Mange knus Ida og Lotte
Hilsen Lotte
Billede

Lisette

Indlæg af Lisette » 25. okt 2008 22:55

Hej Alle sammen! :D
Jeg vil også bare lige sige tak for en super hyggelig dag, det er ikke sidste gang jeg er med til sådan noget :D Vores tur hjem gik noget bedre end turen frem :lol: Og Benjamin, tak for min fine pige (Holly), hun er  godt træt efter at have forsøgt at komme ud af kartoffel boksen hele vejen hjem :lol:
Hende skal vi nok blive rigtig rigtig glade for! :heart:

Lul

Indlæg af Lul » 26. okt 2008 08:55

Jeg vil også sige tak for en meget hyggelig dag!  :D
ZannDra skrev:Halløj alle!
Tak for et super hyggeligt træf! Har ikk fortrudt at vi kørte så lang vej!
Og så fik vi jo søde Tilde med hjem. :D  Hun er nu i et bur med hjul og hytte. Vil i morgen indrette hendes bur bedre.
Men hun er GODT NOK træt! Hun faldt i søvn på taget af sin hytte og tumlede ned derfra :shock:  :roll:
Nå men hun skal nok blive forkælet her Lul! :lol:

Endnu engang tusind tak for et fedt træf!

Og tillykke med fødselsdagen Sandra :wave2:
Nåårh lille Tilde.. Hun var også meget nervøs og stresset, nok derfor hun løb så meget rundt i transportkassen.. Er sikker på, at hun skal få det super godt hos dig!
Mange hilsner fra Louise ;D

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 26. okt 2008 09:55

Det er klart. Men hun får lige lov til at falde til i dag, og så vil jeg begynde at vænne hende til hænder.

Vi er rigtig glade for hende! Hun er frisk på trods af sin alder.

Hun fik lige noget broccoli igår inden vi gik i seng.
Har hun ikk fået det før? Hun var først ved at komme op at slås med den,
men så fik hun smagt på den og den er da væk i dag :lol:

Igen mange tak for en hyggelig dag!

Forresten husk at det er vintertid nu! En time tilbage.. :roll:

Lul

Indlæg af Lul » 26. okt 2008 11:52

ZannDra skrev:Det er klart. Men hun får lige lov til at falde til i dag, og så vil jeg begynde at vænne hende til hænder.

Vi er rigtig glade for hende! Hun er frisk på trods af sin alder.

Hun fik lige noget broccoli igår inden vi gik i seng.
Har hun ikk fået det før? Hun var først ved at komme op at slås med den,
men så fik hun smagt på den og den er da væk i dag :lol:
Nej, hun har ikke fået broccoli før.. Hun har fået ting som æble, agurk og gulerod  :)

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 26. okt 2008 12:02

Aha! Nå men li det Ku hun! hehe!

Lul

Indlæg af Lul » 26. okt 2008 12:06

ZannDra skrev:Aha! Nå men li det Ku hun! hehe!
Hvor dejligt  :D

kwo

Indlæg af kwo » 27. okt 2008 14:03

Benjamin skrev:
Desiree skrev:
JasMal skrev:Det lyder som om i har hygget jer - ØV jeg ikke kunne komme med  :cry:  Men håber næste gang jeg kan *ss*

Var der nogen som fik taget billeder ? Vil gerne titte med så hvis  :wink:
Benjamin fik taget nogle billeder, han sagde de var til hamsternyt.
Jeg havde kamera med, men fik kun taget billeder af nogle får udenfor (som gerne ville kløs bag ørerne), og siri ved siden af nogle af Benjamins fine fuchsiaer, det var noget af en samling- siri var helt solgt  :lol:
Det er så min far der samler på fuschiaer men jeg samler på så mange andre planter og dyr. :lol:
Ja jeg har fået taget nogen billeder men jeg ved ikke lige hvad folk siger til at de havner på forum, men hamsternyt slipper i ikke for. :P
Herligt. Glæder mig til bladet kommer.

De fleste af mine billeder gik desværre i vasken med et defekt hukommelseskort.  :(
Kenneth Worm

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 27. okt 2008 14:12

kwo skrev:
Benjamin skrev:
Desiree skrev: Benjamin fik taget nogle billeder, han sagde de var til hamsternyt.
Jeg havde kamera med, men fik kun taget billeder af nogle får udenfor (som gerne ville kløs bag ørerne), og siri ved siden af nogle af Benjamins fine fuchsiaer, det var noget af en samling- siri var helt solgt  :lol:
Det er så min far der samler på fuschiaer men jeg samler på så mange andre planter og dyr. :lol:
Ja jeg har fået taget nogen billeder men jeg ved ikke lige hvad folk siger til at de havner på forum, men hamsternyt slipper i ikke for. :P
Herligt. Glæder mig til bladet kommer.

De fleste af mine billeder gik desværre i vasken med et defekt hukommelseskort.  :(
Hehe nogen af mine billeder blev også ret mørke fordi jeg åbenbart er kommet til at fumle med blitzen. :lol:
Men jeg må bare tage de billeder jeg har og som er brugbare og bruge dem der er ihvertfald en del gode billeder af dyrene, men ikke alle billeder af gæsterne blev lige gode men jer jeg fik gode billeder af i slipper ikke for hamsternyt. :lol:

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 27. okt 2008 15:16

kwo skrev:
Benjamin skrev:
Desiree skrev: Benjamin fik taget nogle billeder, han sagde de var til hamsternyt.
Mener I ikke orkidéer ? Jeg fik jo lige en god snak med Benjamin´s far - vi er begge orkidé-samlere  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

Desiree

Indlæg af Desiree » 27. okt 2008 15:27

Nej det var skam fuchsiaer. Der var en kæmpe samling ude i forhaven.
Vedhæftede filer
IMG_0675.JPG
IMG_0675.JPG (116.4 KiB) Vist 7952 gange
mvh Desiree

Låst