Personligt ville jeg enormt gerne med til udstillingen, men tiden og penge er en faktor når man bor 450 km fra udstillingsstedet...
Jeg har siddet og gruplet lidt over, hvad den "manglende" tilmelding til d. første udstilling er generelt over hele foreningen...
1. jeg tænker på er faktisk - hvor mange af DHF medlemmer VED at der er udstilling nu? der er selvfølgelig dem som sidder herinde, men det er vel ikke alle medlemmer der sidder på forum? Har man forsøgt at få nyheden ud til alle medlemmer? Man sender i forvejen vores blad rundt på mail til alle medlemmer - ku man ikke sende indbydelser ud til alle medlemmer når udstilling er planlagt? - det ved jeg man gør hos kattene og det virker faktisk rigtigt godt at man lige bliver remindet om at tjekke hjemmesiden også

2. ting jeg tænker på er - er der overhovedet gjort andet pr. arbejde end lige her på forum, på hjemmeside og så det opslag jeg har set Benjamin lave på andet forum for gnavere ?
jeg ved godt at der har været MEGET arbejde i at få alt klar til denne udstilling fordi det er første gang - men for at få folk dertil må der vel gøres lidt pr? dyreforhandlere, internetsider, dyrlæger osv. - her kunne medlemmerne herinde hjælpe hvis der blev lavet en A4 side som reklame man ku printe ud og hænge op forskellige steder

(til det vil jeg f.eks. godt være behjælpelig med at udarbejde reklamer hvis det er!

3. ting - der er vel rigtig mange unge medlemmer som venter til sidste øjeblik og mange vil sikkert hellere bruge en weekend dag på noget andet

4. ting - information om udstillingen generelt - det er som om at hvis ikke man er meget aktivt spørgende her på forum, så får man ikke ret meget at vide om udstillingens forløb, krav, forventninger, osv...
Der burde stå en helt masse om udstilling på hjemmesiden, så ingen er i tvivl om hvordan det foregår fra start til slut, - hvad skal man have med, hvornår osv. - det tar tid at skrive og sætte ind ja - men hvis ikke man lige kan gennemskue en udstilling uden at spørge på et forum man måske aldrig har været på.. det frygter jeg lidt skræmmer nogle væk - hvis de overhovedet har opdaget der var udstilling..
5. ting - placeringen og tidspunkt tror jeg helt ærligt ikke er skidt her til første gang! i forhold til hvor mange af forummets brugere bor - så Vesterbro nok ikke skidt.. Der er dog ved at komme nogle jyder til efterhånden, men det kræver jo også at jyderne VIL dukke op hvis det bliver placeret mere centralt næste gang?
tidspunktet - som amanda var inde på er der en stor katteudstilling samtidig - MEN! amanda, af alle foreningens medlemmer er du nok den eneste lige pt. der ville skulle tages hensyn til for at undgå katteudstillingsdatoerne

Bare sådan lidt tanker herfra - for som jeg har forstået det kommer der ikke ret mange til den 1. udstilling

Hvorfor tror DU, at der ikke er tilmeldt flere til vores allerførste hamsterudstilling? og hvad kunne løsningen være?