Signatur ændring?! :-S

Alt vedrørende vores forening - fx udstilling, stamtavler og nyheder.
Låst
HamsterMiaah

Signatur ændring?! :-S

Indlæg af HamsterMiaah » 20. nov 2008 16:39

Hej alle.

Meget mærkeligt - har lige fundet ud af, at teksten i min signatur altså har omformuleret sig - og NEJ det er ikke mig der har gjort det :wink:
Har hørt noget om at signaturer ikke må blive for lange osv, men er der nogen "ledere" på siden der ved de har ændret min signatur?

- for har det ikke specielt godt med, hvis nogen har hacket sig ind på min profil  :?
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

burrus

Re: Signatur ændring?! :-S

Indlæg af burrus » 20. nov 2008 17:00

HamsterMiaah skrev:Hej alle.

Meget mærkeligt - har lige fundet ud af, at teksten i min signatur altså har omformuleret sig - og NEJ det er ikke mig der har gjort det :wink:
Har hørt noget om at signaturer ikke må blive for lange osv, men er der nogen "ledere" på siden der ved de har ændret min signatur?

- for har det ikke specielt godt med, hvis nogen har hacket sig ind på min profil  :?

de har skam meldt ud her på forum i en tråd at "de" fra nu af ændrer alle signaturer som er for store, fordi de er træt af at signaturene ikke opfylder de krav der stilles!  :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 20. nov 2008 19:47

Når okay - troede nemlig kun de mente bannere... :oops:

Men tak - nu slapper jeg lidt mere af :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

kwo

Indlæg af kwo » 21. nov 2008 01:31

Ja, som Pia nævnte så vil vi fremover selv gå ind og rette signaturer til så de passer.

Max fire linier med tekst (det er inkl. tomme linier), eller et banner og max to linier tekst.
Kenneth Worm

Låst