forfatter....

Alt vedrørende vores forening - fx udstilling, stamtavler og nyheder.
Låst
AnetteFrost

forfatter....

Indlæg af AnetteFrost » 2. dec 2008 05:40

ved ik om det her er dumt eller hvad.... men der er et par gange jeg godt har kunne bruge at se hvornår indlægget er startet, tænkte at det måsk kunne stå sammen med forfatternavnet. Kan ik ik siger hvorfor, men andre der har det sådan? og er det noget der kunne sættes på siden?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 2. dec 2008 07:56

Ja sådan har jeg det også! Jeg finder ofte mig selv i at lede efter startdatoen :roll:

contraria

Indlæg af contraria » 2. dec 2008 09:52

det står her allerede.. kik lige ovenover teksen i mit indlæg. der står:
skrevet: tirs. dec 02, 2008 klokkkeslet emne:
de venligste hilsner amanda

Wampi

Indlæg af Wampi » 2. dec 2008 14:47

contraria skrev:det står her allerede.. kik lige ovenover teksen i mit indlæg. der står:
skrevet: tirs. dec 02, 2008 klokkkeslet emne:
ja men det er inde i selve indlægget... tror der menes der hvor man klikker sig ind på indlægget..

kunne være rart også for nye så de ikke hiver fat i ældgamle indlæg og skriver der...

også med fødselsdagstrådene f.eks... så kunne man med det samme se hvad dag det var de forskellige havde fødselsdag..

burrus

Indlæg af burrus » 2. dec 2008 14:50

nå jo - men man kan jo så se hvornår det sidste indlæg er skrevet :wink:  hvis det er det flere måneder siden der er skrevet i den, så er tråden nok død - men en "gammel" tråd kan jo stadig være relevant og "levende" :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

S-C-J

Indlæg af S-C-J » 2. dec 2008 16:02

ja  jeg kan fx ikke finde min tråd fra den gang arthur kom til skade? tror slet ikke den er der mere? :shock:
Tjek min hjemme side ud :D

http://s-c-j.weebly.com

kwo

Indlæg af kwo » 4. dec 2008 07:06

Jeg har ikke fundet et MOD endnu, der gør det, men skal nok kigge videre.

Dog synes jeg jeg at det vil gøre siden rodet at der står to datoer, hvoraf den ene er én man meget sjældent skal bruge til noget.

Og dels kan jeg ikke helt se ideen i at have den der. Hvis vi tager de par argumenter I har nævnt hidtil:
1) S-C-J nævner at hun nemmere kunne finde en tråd hun havde lavet. Men husk at denne kolonne ikke vil komme til at stå i kronologisk orden. Det vil sige at man skal kigge alle linier på alle sider igennem for at finde et emne der er oprettet præcis den og den dag (forudsat man altså præcist kan huske dagen). Der vil jeg mene det er nemmere at kigge efter tråde oprettet af én selv. Det gøres nemt ude på forsiden, oppe til højre på skærmen, der er et link: Vis dine indlæg.
(Kan kun se relevansen af dette hvis jeg samtidig kan finde et MOD der gør at man kan sortere alle kolonner efter dato/alfabetisk. Et sådant har jeg heller ikke set endnu).

2) Det skulle undgå at nye medlemmer skriver i gamle tråde. Men hvis de nye ikke gider at læse datoerne inde i tråden, hvorfor skulle de så gide læse dem ude i oversigten? ;)

3) Fødselsdage.
Man kan jo se ude på forsiden om der er nogen der har fødselsdag i dag. Hvis der ikke står nogen dér og der alligevel er nye indlæg, må det være folk der skriver forsinkede hilsener. :)

Og så en lille sidebemærkning til S-C-J: Der blev på et tidspunkt ryddet op i alle fora af redaktørerne for de enkelte fora, så en del gamle tråde blev slettet. Det er muligt at dit indlæg er røget med der.
Kenneth Worm

S-C-J

Indlæg af S-C-J » 4. dec 2008 10:58

Nåårh  :D

så det nok derfor jeg ikke kan finde den  :wink:
Tjek min hjemme side ud :D

http://s-c-j.weebly.com

Låst