så snart vi får en præcis dato kan jeg hurtigt sige om jeg kommer eller ej...Rubin skrev:Nu har jeg endelig fået læst tråden igennem, og med blandede følelser. Jeg kan forstå begges synspunkter, men for mig på 17 år og kun med en sølle løn om månenden har ikke råd til at tur retur med tog til Sjælland.
Jeg bor centralt synes jeg selv, Skanderborg nær Århus og ville sætte kæmpe pris på en præcis dato og tid så jeg kan nå at bede om fri fra arbejde. Og så måske ville kunne få et lift et sted fra.
Kunne man ikke lave en tråd for os jyder, om hvem der har mulighed for at kører eventuelt? Jeg er med på at skulle hoste op til benzin og bropenge, for vil gerne med. Har nogle stykker jeg gerne vil kunne sætte et ansigt på, og bare for vi jyder kan komme lidt mere ind i fællesskabet.
og tar du så toget til vejle eller fredericia f.eks. så skal jeg nok tage dig med (overvejer til at køre skive, silkeborg, skanderborg, fredericia, da jeg er på skole i Thisted og det næsten tar samme tid, og så kan jeg snildt samle dig op i skanderborg - jeg kører bare ikke den vej hjem!)
jeg kører over fredag lige fra skole og skal højst sansynlig have både anettefrost og hanne med også - så vi blir 4 til at splitte benzin og bro
Så hvis du kan finde en sove plads fra fredag til lørdag, så kan jeg godt have dig med, - hvis vi bare lige kan få en dato at planlægge ud fra...