Hamstertræf og generalforsamling 2009

Alt vedrørende vores forening - fx udstilling, stamtavler og nyheder.
burrus

Indlæg af burrus » 21. feb 2009 14:57

Rubin skrev:Nu har jeg endelig fået læst tråden igennem, og med blandede følelser. Jeg kan forstå begges synspunkter, men for mig på 17 år og kun med en sølle løn om månenden har ikke råd til at tur retur med tog til Sjælland.

Jeg bor centralt synes jeg selv, Skanderborg nær Århus og ville sætte kæmpe pris på en præcis dato og tid så jeg kan nå at bede om fri fra arbejde. Og så måske ville kunne få et lift et sted fra.

Kunne man ikke lave en tråd for os jyder, om hvem der har mulighed for at kører eventuelt? Jeg er med på at skulle hoste op til benzin og bropenge, for vil gerne med. Har nogle stykker jeg gerne vil kunne sætte et ansigt på, og bare for vi jyder kan komme lidt mere ind i fællesskabet.
så snart vi får en præcis dato kan jeg hurtigt sige om jeg kommer eller ej...
og tar du så toget til vejle eller fredericia f.eks. så skal jeg nok tage dig med :wink:  (overvejer til at køre skive, silkeborg, skanderborg, fredericia, da jeg er på skole i Thisted og det næsten tar samme tid, og så kan jeg snildt samle dig op i skanderborg - jeg kører bare ikke den vej hjem!)

jeg kører over fredag lige fra skole og skal højst sansynlig have både anettefrost og hanne med også - så vi blir 4 til at splitte benzin og bro  :wink:

Så hvis du kan finde en sove plads fra fredag til lørdag, så kan jeg godt have dig med,  - hvis vi bare lige kan få en dato at planlægge ud fra...  :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Loan

Indlæg af Loan » 21. feb 2009 15:02

burrus skrev:
Rubin skrev:Nu har jeg endelig fået læst tråden igennem, og med blandede følelser. Jeg kan forstå begges synspunkter, men for mig på 17 år og kun med en sølle løn om månenden har ikke råd til at tur retur med tog til Sjælland.

Jeg bor centralt synes jeg selv, Skanderborg nær Århus og ville sætte kæmpe pris på en præcis dato og tid så jeg kan nå at bede om fri fra arbejde. Og så måske ville kunne få et lift et sted fra.

Kunne man ikke lave en tråd for os jyder, om hvem der har mulighed for at kører eventuelt? Jeg er med på at skulle hoste op til benzin og bropenge, for vil gerne med. Har nogle stykker jeg gerne vil kunne sætte et ansigt på, og bare for vi jyder kan komme lidt mere ind i fællesskabet.
så snart vi får en præcis dato kan jeg hurtigt sige om jeg kommer eller ej...
og tar du så toget til vejle eller fredericia f.eks. så skal jeg nok tage dig med :wink:  (overvejer til at køre skive, silkeborg, skanderborg, fredericia, da jeg er på skole i Thisted og det næsten tar samme tid, og så kan jeg snildt samle dig op i skanderborg - jeg kører bare ikke den vej hjem!)

jeg kører over fredag lige fra skole og skal højst sansynlig have både anettefrost og hanne med også - så vi blir 4 til at splitte benzin og bro  :wink:

Så hvis du kan finde en sove plads fra fredag til lørdag, så kan jeg godt have dig med,  - hvis vi bare lige kan få en dato at planlægge ud fra...  :wink:
Tjo jeg har mulighedvis to mulige chancer, den ene på amager og den anden nogle minutter fra kbh med s-tog..

Men jeg skal nok finde en løsning på hjemvejen, så må du bare sige hvor du smider mig af, så jeg kan bestille en togbillet derfra og hjem i god tid. Gider ikke stå op i toget hvis det langt :b
Hilsen
Loan Vejby

burrus

Indlæg af burrus » 21. feb 2009 15:11

jeg skal nok melde ud så snart der er dato fra dhf  :D

pia
... som kun er lidt meget utålmodig :lol:  :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

kwo

Indlæg af kwo » 21. feb 2009 23:49

Så er vi nået frem til at GF + træf bliver lørdag 25. april og det kommer til at foregå i Køge.

Nærmere detaljer og indbydelse kommer meget snart.
Kenneth Worm

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 21. feb 2009 23:55

wee.... skal pt ikke noget den dag  :D
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Loan

Indlæg af Loan » 22. feb 2009 00:10

Heldigvis er der lang nok tid til at jeg kan nå at bede om fri fra mit arbejde.

- Så der kommer hvert én JYDE. Under 18, uden bil eller kørekort, og med en lorteløn der tvinger en til at være hjemmeboende.
- Så er der ingen undskyldninger længere.
Hilsen
Loan Vejby

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 22. feb 2009 09:35

wee skal heller ikke noget den dag, så skal jeg bare lige have overbevist min kæreste lars om at han skal tage fri fra arbejde fredag d.24/4  :wink:
Ja og så skal jeg også lige have fundet overnatning. :D

burrus

Indlæg af burrus » 22. feb 2009 09:59

:D  takker ... jeghører straks mine venner i kbh om de vil have besøg af mig d. 24-25. :D  for så kommer jeg!  :D

Edit - Jeg kommer med garanti nu!  :D
Senest rettet af burrus 22. feb 2009 12:01, rettet i alt 1 gang.
Pia B

Desiree

Indlæg af Desiree » 22. feb 2009 11:41

:(  :(  :(
Der skal min nabo konfirmeres.
Øv øv øv.
mvh Desiree

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 22. feb 2009 12:31

Din nabo? Dem må i være gode venner med så...

Jeg kommer. Jeg kan i hvert fald ikke komme i tanke om noget jeg skal. Jeg kan også tage nogle med i bil fra kbh.

Er det noget med at man skal tilmelde sig til træf/gf?

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 22. feb 2009 12:35

Ja det skal man - i kan se det når indbydelsen kommer
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

Desiree

Indlæg af Desiree » 22. feb 2009 12:53

AnnaR skrev:Din nabo? Dem må i være gode venner med så...

Jeg kommer. Jeg kan i hvert fald ikke komme i tanke om noget jeg skal. Jeg kan også tage nogle med i bil fra kbh.

Ja det er vi. Har været inviteret siden sidste år, så det kan jeg ikke melde fra til. Tak for hentydningen.
mvh Desiree

Ringling

Indlæg af Ringling » 22. feb 2009 17:57

Desiree skrev:
AnnaR skrev:Din nabo? Dem må i være gode venner med så...

Ja det er vi. Har været inviteret siden sidste år, så det kan jeg ikke melde fra til. Tak for hentydningen.
Jeg har da også været til konfirmation hos alle mine gamle naboers børn, altså min fars naboer nu. Vi var og er stadig enormt gode venner med dem, så det er da en ganske naturlig ting at blive inviteret til..
Hilsen Lotte
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 22. feb 2009 18:16

Ringling skrev:så det er da en ganske naturlig ting at blive inviteret til..
ja det tænkte jeg også :lol:  vi har altid været gode til at invitere vores naboer til den slags og er altid blevet det af vores naboer...

men det kan vel være det er forskelligt fra nabolag til nabolag hvordan man lige "kommer hinanden ved"  :wink:
Pia B

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 22. feb 2009 18:41

ja og om man kommer fra land eller by og byens størrelse
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

Låst