Hamstertræf og generalforsamling 2009
AnnaR. Det kan jo være jeg misforstod dig, men jeg tog det lidt som en hetydning til at når nu jeg har brokket mig så højlydt møder jeg ikke engang op... Har det nok også selv lidt sådan, måske netop derfor tog jeg det på den måde.
Men der er altså ikke noget at gøre, de naboer gør ALT for mig, passer mine dyr, passer på os, er søde ved min datter. Så jeg KAN og VIL ikke melde fra til deres søns konfirmation. Gode naboer er guld værd et sted som der hvor jeg bor, og jeg har det bedre med dem end med det meste af min familie...
Men der er altså ikke noget at gøre, de naboer gør ALT for mig, passer mine dyr, passer på os, er søde ved min datter. Så jeg KAN og VIL ikke melde fra til deres søns konfirmation. Gode naboer er guld værd et sted som der hvor jeg bor, og jeg har det bedre med dem end med det meste af min familie...
mvh Desiree
det er trist du ikke kan komme når nu du havde glædet dig til en sjællandsk gf - men ja! men skal virkelig holde fast i de gode naboer, når man har dem! :DDesiree skrev:AnnaR. Det kan jo være jeg misforstod dig, men jeg tog det lidt som en hetydning til at når nu jeg har brokket mig så højlydt møder jeg ikke engang op... Har det nok også selv lidt sådan, måske netop derfor tog jeg det på den måde.
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Du misforstod mig 100 %. Havde slet ikke skænket det tanken det du nævner der. Jeg holder ikke øje med hvem der siger hvad med hensyn til det om det er på sjælland eller i jylland. Jeg kan ærlig talt ikke tage mig at det. Så må de sifte deres egen forening som kun er i deres by. Jeg tager det stille og roligt, kan jeg komme så kommer jeg, kan jeg ikke så glæder jeg mig endnu mere til næste gang. Og nu er bare så glad fordi jeg kan den 25 april fordi jeg nok ikke kommer til udstillingen, ihvert fald ikke med dyr.Desiree skrev:AnnaR. Det kan jo være jeg misforstod dig, men jeg tog det lidt som en hetydning til at når nu jeg har brokket mig så højlydt møder jeg ikke engang op... Har det nok også selv lidt sådan, måske netop derfor tog jeg det på den måde.
Det må være skønt at have så gode naboer. Synes du er heldig, det eneste jeg ved om min nabo er at hun har en rød golf.
ok så :DAnnaR skrev:Du misforstod mig 100 %. Havde slet ikke skænket det tanken det du nævner der. Jeg holder ikke øje med hvem der siger hvad med hensyn til det om det er på sjælland eller i jylland. Jeg kan ærlig talt ikke tage mig at det. Så må de sifte deres egen forening som kun er i deres by. Jeg tager det stille og roligt, kan jeg komme så kommer jeg, kan jeg ikke så glæder jeg mig endnu mere til næste gang. Og nu er bare så glad fordi jeg kan den 25 april fordi jeg nok ikke kommer til udstillingen, ihvert fald ikke med dyr.Desiree skrev:AnnaR. Det kan jo være jeg misforstod dig, men jeg tog det lidt som en hetydning til at når nu jeg har brokket mig så højlydt møder jeg ikke engang op... Har det nok også selv lidt sådan, måske netop derfor tog jeg det på den måde.
Det må være skønt at have så gode naboer. Synes du er heldig, det eneste jeg ved om min nabo er at hun har en rød golf.
Jeg er også meget glad for dem. Totalt nede på jorden er de. Tror også det hjælper på det at jeg har så høj underholdningsværdi. Der er vel ikke noget bedre for 'bondrøve' at stå i forhaven og grine af deres dumme 'køvenhavner' nabo når hun opdrager hund eller jager høns om i baghaven :oops: :roll:
ps: Det hjælper også at give manden i huset en god flaske whisky til hans fødselsdag- bare et tip
mvh Desiree
:lol: Der kunne jeg ikke lade være med at grine højt...Desiree skrev:ok så :D
Jeg er også meget glad for dem. Totalt nede på jorden er de. Tror også det hjælper på det at jeg har så høj underholdningsværdi. Der er vel ikke noget bedre for 'bondrøve' at stå i forhaven og grine af deres dumme 'køvenhavner' nabo når hun opdrager hund eller jager høns om i baghaven :oops: :roll: