Hvorfor medlem?

Alt vedrørende vores forening - fx udstilling, stamtavler og nyheder.
*choko*

Indlæg af *choko* » 12. maj 2008 15:28

men får man ikke brevet som andet end en mail? Alstå det bliver ikke sendt til en? ;D

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 12. maj 2008 15:32

*choko* skrev:men får man ikke brevet som andet end en mail? Alstå det bliver ikke sendt til en? ;D
Du får en velkoms tilsendt til din adresse men alle foreningens blade sendes over E-mail. :wink:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 12. maj 2008 15:34

Benjamin skrev:
*choko* skrev:men får man ikke brevet som andet end en mail? Alstå det bliver ikke sendt til en? ;D
Du får en velkoms tilsendt til din adresse men alle foreningens blade sendes over E-mail. :wink:
Gør man det ? Er du sikker ? :oops:
Altså ikke fordi jeg tvivler på dig eller noget, men jeg har bare ikke fået sendt noget til min adresse .. Har kun fået noget velkomst-halløj (og så selvfølgelig også bladet) sendt til min mail :?
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

contraria

Indlæg af contraria » 12. maj 2008 15:41

ja har også kun modtaget over mail (bladet).. men syns nu ikke det gør så meget (at jeg ikke fik det med posten) det spare mig for noget plads i mine papir mapper. :wink:
de venligste hilsner amanda

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 12. maj 2008 15:55

Måske får man ikke den velkomst pakke mere så. :lol:
Det gjorde jeg dengang men det kan da godt være at det hele bliver tilsendt over E-mail i dag. :wink:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 12. maj 2008 16:02

Jeg meldte mig ind af mange grunde :D :

Bladet
Registreret opdrætter
Billigt
Nemt
Mere info.

Jeg synes det er en super forening, og det støtter jeg da gerne :D
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

*choko*

Indlæg af *choko* » 12. maj 2008 16:02

jeg så at der stod; man får en velkostpakke med posten. bladende bliver sendt over email (;

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 12. maj 2008 16:24

Velkomst-pakken sendes via mail - sådan har det været det sidste ½ år  :wink: grunden er dén, at vi gerne vil holde den lave pris på kontingentet  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

Lilly03

Indlæg af Lilly03 » 12. maj 2008 16:58

Ja jeg er så heller ikke medlem, men overvejer det da bestemt  :D

liv

Indlæg af liv » 13. maj 2008 16:10

hmm... er ikke medlem men da det er så billigt kunne det da overvejes :lol:

men forstår ikke helt hvad man skal bruge det til? kan man overhovedet komme med til de der steder hvor man mødes med andre hvis man ik er medlem?

hmm... det kan godt være i har skrevet det og ved godt man for bladet og sådan noget men hva ellers?

Vimse

Indlæg af Vimse » 13. maj 2008 17:18

Jeg er ikke medlem af foreningern. Men medlem af forum. Når jeg bliver lidt ældre tror jeg bestemt jeg vil bede mine forældre om lov.
KH. Kathrine

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 13. maj 2008 18:24

Ja jeg er jo blevet medlem for ganske nyligt, så må vel også heller fortælle hvorfor jeg valgte at blive medlem ..
- Jo jeg valgte at blive medlem for at modtage hamster-bladet, og så fordi jeg har planer om at opdrætte Campbells (muligvis også roborowski) i nogenlunde nær fremtid, og så vil jeg jo gerne have mulighed for at blive registreret opdrætter :)
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 13. maj 2008 20:23

liv skrev:hmm... er ikke medlem men da det er så billigt kunne det da overvejes :lol:

men forstår ikke helt hvad man skal bruge det til? kan man overhovedet komme med til de der steder hvor man mødes med andre hvis man ik er medlem?

hmm... det kan godt være i har skrevet det og ved godt man for bladet og sådan noget men hva ellers?
Hamstertræffene er indtil videre lavet så det er for alle interesserede. Som medlem er der jo også det at man kan få lavet stamtavler på sine dyr. Men ellers synes jeg faktisk der er rigtig mange gode argumenter her i tråden :)
Mvh. Pia

liv

Indlæg af liv » 15. maj 2008 13:20

ser i skriver man får mere info når man er medlem hvordan det :lol:  :?:

nu blev jeg jo pludselig nysgerrig:D - hmm nu hvor jeg tænker over det er jeg altid nysgerrig hah lol mig!!!

tak Pia. nu ved jeg så at jeg godt kan komme men har jo ingen hamster (endnu) kan man så stadig komme + hvornår er det næste?

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 15. maj 2008 13:36

Mere info : f.eks har der været en masse om hamsternes farver i bladene, stafetten - hvor opdrætterne fortæller om dem selv og deres dyr og andre spændende artikler :D

Det næste hamstertræf er endnu ikke planlagt.
Mange hilsner fra Jeanne.

Låst