Stamtavler fra DHF - helt på det rene

Alt vedrørende vores forening - fx udstilling, stamtavler og nyheder.
Benjamin

Indlæg af Benjamin » 2. jan 2008 21:08

burrus skrev:
Benjamin skrev:For at registrere en hamster skal man skrive forældrenes navne og deres registrerings nummer hvordan gør man så når man skal have registreret sine første dyr? skriver man så bare forældrerenes navn og ikke andet hvis forældrerne ikke har noget nummer?
nemlig  :wink:  og så er dine dyrs aner "ukendte" da programmet ikke sætte nogle på stamtavlen som ikke er registreret :wink:  hihi har lige fået mine første 3 tavler  :D
Vil det så sige at de første dyr der bliver registreret vil ikke have nogle af deres forfædrer på deres tavler fordi deres forældrer ikke er registrerede?
Står Zitas tavle så som Dyrekrogens Zita? :lol:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 2. jan 2008 21:12

Ja, Zita står som Dyrekrogens.....  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

burrus

Indlæg af burrus » 2. jan 2008 21:14

hvad sku hun dog ellers stå som benjamin :wink:  :?:  det er jo dig der har opdrættet hende og dermed dit opdrætter navn der ska på - uanset om hendes forældre er registrerede eller ej :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 2. jan 2008 21:15

Jeanne skrev:Ja, Zita står som Dyrekrogens.....  :D
Sejt.... :wink:
Men står hendes forældrer så ikke på stamtavlerne eftersom at de ikke er registreret eller hvad?
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 2. jan 2008 21:16

burrus skrev:hvad sku hun dog ellers stå som benjamin :wink:  :?:  det er jo dig der har opdrættet hende og dermed dit opdrætter navn der ska på - uanset om hendes forældre er registrerede eller ej :wink:
Tjaa ved jeg sørme ikke... :roll:  :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 2. jan 2008 21:17

åh pokkers jeg sku have ventet til dine var registrerede - typisk! nå - jeg har heldigvis den hjemmelavede tavle med forældre på  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 2. jan 2008 21:21

Benjamin skrev:
Men står hendes forældrer så ikke på stamtavlerne eftersom at de ikke er registreret eller hvad?
Det gør de desværre ikke.....

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 2. jan 2008 21:24

Jeanne skrev:
Benjamin skrev:
Det gør de desværre ikke.....
ok, har du fået nogle af dine dyr registrerede Jeanne?

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 2. jan 2008 21:29

Ja - 9 indtil videre, så der er lige nogle stykker endnu, der mangler  :wink:

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 2. jan 2008 21:36

Jeanne skrev:Ja - 9 indtil videre, så der er lige nogle stykker endnu, der mangler  :wink:
Skal de alle registreres?
For jeg vil da gerne have forældrerne med på mine tavler hvis du skal have dem alle registreret. :wink:

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 2. jan 2008 22:57

Benjamin skrev:
Jeanne skrev:Ja - 9 indtil videre, så der er lige nogle stykker endnu, der mangler  :wink:
For jeg vil da gerne have forældrerne med på mine tavler hvis du skal have dem alle registreret. :wink:
Ja da - jeg er startet med de ældste - så dem, du har fra mig, kan få deres forældres (første led) med på stamtavlen  :D

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 2. jan 2008 23:05

Jeanne skrev:
Benjamin skrev:
Ja da - jeg er startet med de ældste - så dem, du har fra mig, kan få deres forældres (første led) med på stamtavlen  :D
Dejligt. :wink:

Siigne

Indlæg af Siigne » 3. jan 2008 16:05

Det er nok fordi jeg ikke ahr word, at jeg ikke kan åbne den :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Billy The Kid

Indlæg af Billy The Kid » 29. jan 2008 19:40

Jeg har søgt længe og kan ikke finde hvor på hvilken hjemmesiden det link er til registrering af hamsterne.???????? :headbang:
Hilsen medlem nr. 76. Dværghamster

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 29. jan 2008 19:48

Du skal gå ind på foreningen hjemmeside : www.hamsterland.dk -
der står mail-adressen til begge stambogskontorer 8der er ét for dværghamster og ét for guldhamstere). Der finder du også stamtavle-ansøgningerne  :D

Låst