OPFORDRING!!!

Alt vedrørende vores forening - fx udstilling, stamtavler og nyheder.
Låst
Kim

OPFORDRING!!!

Indlæg af Kim » 13. maj 2011 08:09

Dansk Hamster Forenings dage er lige for tiden truet da der ikke ser ud til at være nok medlemmer med til generalforsamlingen til at opretholde foreninge.
For at kunne drive en forening skal der være x antal i bestyrelsen og hvis vi ikke bliver nok i bestyrrelsen må DHF ophøre med at eksistere som forening.

Jeg vil derfor anmode ALLE hamster elskere som er medlem i DHF om at deltage til generalforsamlingen og overveje om i kan bidrage med at opretholde DHF som vi kender den i dag.

Dem som bruger forummet en del som måske ikke er medlemmer af DHF kan med fordel overveje om de skal melde sig ind inden generalforsamlingen så de lige kan nå at deltage.

For mig som rimeligt nyt medlem og hamster opdrætter (dog ikke registreret endnu) ville det være forfærdeligt hvis DHF ikke er i stand til at fortsætte deres gode arbejde for dyrene.

Jeg håber at nogen vil tage denne opfordring til sig og at vi ses til generalforsamlingen.

ps. Jeg stiller selv om til bestyrrelse in håb om at vi kan bevare DHF og det arbede de laver.

Kim
http://www.mywinterwhitehamster.com

Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.

CeCa

Indlæg af CeCa » 15. maj 2011 20:40

Jeg er meget ked af, at jeg ikke selv kan komme til generalforsamlingen.
Jeg ville nemlig meget meget gerne stille op til bestyrelsen og havde med glæde lagt masser af arbejde i foreningen da jeg synes det er enormt vigtig, at den fortsætter!!!!
Billede

kwo

Indlæg af kwo » 16. maj 2011 10:38

Husk at ønsker man at stille op til bestyrelsen, men er forhindret i at deltage i GF, kan man sende en fuldmagt til formanden eller næstformanden.
Kenneth Worm

CeCa

Indlæg af CeCa » 16. maj 2011 15:32

SUPER!! Tak Kenneth :-) YES
Billede

kwo

Indlæg af kwo » 18. maj 2011 08:15

Underskrevne fuldmagter kan sendes til:

Kenneth Worm
Rentemestervej 50, 4.th.
2400 Kbh. NV
Kenneth Worm

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 22. maj 2011 23:53

du kan stadig nå at melde dig som bestyrelsesmedlem eller suppleant  :D
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

Låst