Generalforsamling 2013

Alt vedrørende vores forening - fx udstilling, stamtavler og nyheder.
chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Generalforsamling 2013

Indlæg af chlin » 4. jan 2013 22:31

Hejsa alle medlemmer
Til april er det igen tid til den årlige generalforsamling.

Vi har haft tradition for at holde den om søndagen efter udstillingen i København, dvs at det vil være den 7. april i år.
Vi har valgt dette tidspunkt fordi folk er i København i forbindelse med udstillingen alligevel og nogle så har mulighed for at blive i byen og overnatte og vi så alle er friske til generalforsamlingen løber af staben.

Men nu er vi, i bestyrelsen, kommet til at snakke om et alternativ:
At afholde generalforsamlingen om lørdagen efter udstillingen.
Vi forestiller os at når udstillingen er færdig hjælpes vi ad med at rydde op og derefter spiser vi fælles aftensmad (mod forhåndstilmelding og egenbetaling) og så kan vi afholde generalforsamlingen fra kl. 19 - ca 21, hvorefter folk kan køre hjem. Fordelen ved denne løsning er at vi allerede er samlede om lørdagen og ikke skal afsætte en hel weekend. Ulempen er, at det bliver en utrolig lang dag og kan det blive for meget for folk.

Hvad siger I? Hvilken løsning synes i er bedst?
Kan den ene eller anden løsning gøre at I er flere der vælger at komme og deltage i generalforsamlingen? Vi vil jo gerne have så mange medlemmer med som muligt, for husk at det er denne dag du har rig mulighed for at komme med ris/ros og forslag til foreningen.

Ligeledes vil jeg allerede nu opfordre dig til at tænke over om det netop er dig der skal være nyt bestyrelsesmedlem i foreningen??? Vi har både brug for et par nye medlemmer i bestyrelsen og også et par suppleanter
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Indlæg af milla.b » 4. jan 2013 23:04

Hej Christina jeg synes personligt selv at den med vi holder det hele om lørdagen og kunne sikkert også gøre så jeg kom men det er så lang tid ude i fremtiden at jeg ikke ved om jeg kan komme men jeg håber
Calobe's hamsteropdræt

annette gregersen
Indlæg: 2633
Tilmeldt: 21. okt 2012 18:27

Indlæg af annette gregersen » 6. jan 2013 21:50

Nu kommer jeg nok ikke, men synes helt klart at det vil være bedst om lørdagen.
'jeg vil personligt være træt af at skulle bruge penge på at overnatte et sted.
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.

sandi
Indlæg: 181
Tilmeldt: 27. okt 2011 06:43

Indlæg af sandi » 14. jan 2013 22:22

For mig, personligt, vil det være bedst på søndag, fordi så kan jeg nå at kom hjem og putte mine hamstere i deres bure, og så køre op igen med Flekstrafik næste dag. Det er langt mere realsitik også for vores dyr, Vi kan ikke forvente at vores hamstere har den store belastning af at være på udstilling hele lørdag, og fortsætte ved at være pakket nede i rejse kasser for endu 5-6(7)?? timer igen. Og jeg tror ikke at jeg kan overlade 10-12 hamstere til andre, selv om de er i gode hænder, men sidste vi rejst til København var der nogle som kom til skade fordi de brudt ude af rejse kasser. Og det var ikke godt, selvom vi prøvet rigtigt meget til at  gør transport bokse lukket fast.. Vi ved jo at alle hamstere er mestre i at bryde ud!!! En tur i Københavns nat liv måske tiltager dem???? :shock:  :D
Jeg vil meget gerne kom også. Nu har jeg sagt 2 gang at jeg kommer til arrangementer, men transport ikke kunne skaffes, så nu siger jeg bare jeg ønsker at kom rigtigt meget hvis det blir søndag - og så er det mine fødselsdag!!!  :?  :?  :D  :D  :P
Sandi
HAMSTERHEAVEN
sandi : all good things comes to those who wait....

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Indlæg af chlin » 15. jan 2013 00:15

sandi skrev:For mig, personligt, vil det være bedst på søndag, fordi så kan jeg nå at kom hjem og putte mine hamstere i deres bure, og så køre op igen med Flekstrafik næste dag. Det er langt mere realsitik også for vores dyr, Vi kan ikke forvente at vores hamstere har den store belastning af at være på udstilling hele lørdag, og fortsætte ved at være pakket nede i rejse kasser for endu 5-6(7)?? timer igen. Og jeg tror ikke at jeg kan overlade 10-12 hamstere til andre, selv om de er i gode hænder, men sidste vi rejst til København var der nogle som kom til skade fordi de brudt ude af rejse kasser. Og det var ikke godt, selvom vi prøvet rigtigt meget til at  gør transport bokse lukket fast.. Vi ved jo at alle hamstere er mestre i at bryde ud!!! En tur i Københavns nat liv måske tiltager dem???? :shock:  :D
Jeg vil meget gerne kom også. Nu har jeg sagt 2 gang at jeg kommer til arrangementer, men transport ikke kunne skaffes, så nu siger jeg bare jeg ønsker at kom rigtigt meget hvis det blir søndag - og så er det mine fødselsdag!!!  :?  :?  :D  :D  :P
Sandi
HAMSTERHEAVEN
Så hvis det bliver søndag så deltager du?
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

sandi
Indlæg: 181
Tilmeldt: 27. okt 2011 06:43

Indlæg af sandi » 15. jan 2013 15:22

ja, det kan jeg ikke se noget i vejen for. Hvis Flekstrafik vil køre mig, så kommer jeg. Jeg har tit kørte op og ned på Sjælland, og på tværs, der er der igen problemer i.!
Sandi
HAMSTERHEAVEN
sandi : all good things comes to those who wait....

annette gregersen
Indlæg: 2633
Tilmeldt: 21. okt 2012 18:27

Indlæg af annette gregersen » 28. jan 2013 10:05

jeg kan ikke sige pt om jeg skal arbejde den weekend, da jeg først starter i fast vagtplan den 11 marts.

hvis og hvis , så skal der jo findes overnatnings muligheder, for jyderne og deres hamster??
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.

Alphas
Indlæg: 485
Tilmeldt: 11. nov 2012 16:45

Indlæg af Alphas » 28. jan 2013 11:54

Ville også selv foretrække lørdag, dog ved jeg ikke om jeg har mulighed for at komme, da jeg jo ikke har fået kørekort til den tid endnu (økonomien er der ikke til at kunne tage kørekort lige efter min fødselsdag), men jeg vil forsøge at få min kæreste med, så han kan køre. :)
Potedask fra Jenny og Alphabanden

Billede

sandi
Indlæg: 181
Tilmeldt: 27. okt 2011 06:43

GENERAL fORSMALING

Indlæg af sandi » 29. jan 2013 02:49

Jeg har fundet ude af jeg kan ikke kom, for så mine skyld, det er ligemeget, da jeg kan ikke deltage i det. Men hvis jeg kunne , vil søndag havde været bedst. Undskyld, men jeg har nemlig fødselsdage den dag søndag d. 7  og ønsker at tilbringe nogle tid med min gammel mor på 81 som er syge, så vi kan have en hyggelig dag. Sorry.
MVH Sandi :?
sandi : all good things comes to those who wait....

annette gregersen
Indlæg: 2633
Tilmeldt: 21. okt 2012 18:27

Indlæg af annette gregersen » 8. feb 2013 18:52

har bestyrelsen fundet ud af om det bliver efter udstillingen der er generalforsamling.
jeg regner med at jeg i uge 9 ved ca om jeg skal arbejde den weekend.
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Indlæg af chlin » 8. feb 2013 20:06

Til sidste bestyrelsesmøde enedes vi om, at vi afholder Generalforsamling lørdag den 6. april kl. ca 19-21.30.
Der ventes dog endnu afklaring omkring lokaler til dette.
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Indlæg af milla.b » 8. feb 2013 20:09

Fedt jeg kan godt komme så
Calobe's hamsteropdræt

annette gregersen
Indlæg: 2633
Tilmeldt: 21. okt 2012 18:27

Indlæg af annette gregersen » 8. feb 2013 20:17

chlin skrev:Til sidste bestyrelsesmøde enedes vi om, at vi afholder Generalforsamling lørdag den 6. april kl. ca 19-21.30.
Der ventes dog endnu afklaring omkring lokaler til dette.
fint, :)
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Indlæg af milla.b » 17. feb 2013 20:17

Kan man godt tilmelde sig til udstillingen i April allerede eller?
Calobe's hamsteropdræt

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 18. feb 2013 07:34

Der kommer en indbydelse meget snart. :-)
Kenneth Worm

Låst