Træf & udstilling.
Træf & udstilling.
Jeg ville bare høre om der er noget nyt om næste træf og eller udstilling? :D
Er på vej - dommerne har møde mandag, så herefter kommer begge dele - det skal jo lige passe sammen med datoer og sådnt :D
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
Ja vi er jo nødt til at holde mødet på mandag før vi kan fortælle om resultatet - men tro mig, dommerne er ligeså vilde med udstillinger som i er :P
I øvrigt er datoen på træffet jo afhængi af den der skal lægge hus til.
Men forårets program kunne måske komme til at se nogen lunde sådan her ud:
- februar: udstilling
- marts/april: træf og generalforsamling
- juni: udstilling
men det er altså helt for min egen private regning, da det jo ikke bliver aftalt før mandag, så jeg vil ikke hænges op på det - det er kun en tænkt mulighed
I øvrigt er datoen på træffet jo afhængi af den der skal lægge hus til.
Men forårets program kunne måske komme til at se nogen lunde sådan her ud:
- februar: udstilling
- marts/april: træf og generalforsamling
- juni: udstilling
men det er altså helt for min egen private regning, da det jo ikke bliver aftalt før mandag, så jeg vil ikke hænges op på det - det er kun en tænkt mulighed
Ja det kan godt være farligt og hvem ved, måske jeg bliver "banket på plads" på mødet, så husk nu det er for min egen regning
I øvrigt skal i jo også være opmærksomme på, at dommerne på mandag holder evalueringsmøde, så hvis der er nogen der har ændringsforslag til hvordan udstillingerne skal afholdes, så skal de frem nu - jeg laver en speciel tråd til det nu.
I øvrigt skal i jo også være opmærksomme på, at dommerne på mandag holder evalueringsmøde, så hvis der er nogen der har ændringsforslag til hvordan udstillingerne skal afholdes, så skal de frem nu - jeg laver en speciel tråd til det nu.
-
Uhh bliver spændende at hører
Regner jo stærkt med at jeg ska ha min lille Tyson med til næste udstilling
Regner jo stærkt med at jeg ska ha min lille Tyson med til næste udstilling
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com
http://www.mel-bollen.weebly.com
lyder meget spændende! :D kommer der en udstilling i februar allerede så vil jeg næsten med garanti dukke op - for så skal lille james og store oliver af sted
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Det er jo kun hvis det er sådan det bliver aftalt - husk nu det.Så går der jo ikke lang tid før næste udstilling.. Og træf
Super dejligt.
jamen så hepper jeg på at du får ret :yeah:sabkoch skrev:Det er jo kun hvis det er sådan det bliver aftalt - husk nu det.Så går der jo ikke lang tid før næste udstilling.. Og træf
Super dejligt.
Pia B