Ændringsforslag til afholdelse af udstillinger
: 6. dec 2008 11:16
I kan skrive ændringsforslag her i denne tråd.
Undlad diverse kommentare, så det kun er rene forslag der kommer i tråden.
Sidste frist mandag den 8.12 kl. 11.00. (i denne omgang)
Tidligere skrevne forslag må gerne gentages her, så er vi nemlig fri for at skulle lede hele forum igennem, for der er rigtig mange tråde der omhandler udstilling.
I kan her se vores foreløbige dagsorden, så hvis jeres forslag er indeholdt i et af dem, behøver i ikke sætte det på igen i denne tråd.
Og husk dagsordenen er kun forslag der skal debatteres på mandag og er altså ikke et udtryk for at alle forslag går igennem. Det er de 3 dommere der hver især for egen regning har sat dagsordens punkter på til mødet.
- reklame for udstillingen, herunder at vi får lavet ordentlige laminerede
skilte til ophængning på selve stedet. Der kan laves en standard, med
tom plads til sted og tid.
- at de 3 dommere og hjælpere præsenteres under velkomsten
- at dommerne bliver færdige omkring 14. tiden og at bedønmmelserne
bliver sat ved faunaboksene, så ledes at folk kan nå at gå rundt og se
dem.
- Rosetter, pokaler, diplomer uddeles som vi gjorde det på første
udstilling
- at vi får lavet en opgørelse pr. 1.1.09 eller efter fristen for ny
kontigentbetaling - over hvor mange medlemmer der bor hvor.
- Foreningens PR-materiale medbringes på udstillingerne
- overvejer om vi kan have termokander med kaffe, te og
bradepandekage med til salg - hvis vi ikke finder et sted med salg af
dette.
- beslutte max mål for udstillingsboksene
- opfordre folk til selv at have boksene med - da de fylder meget for den
der skal have dem med i bilen til udlejning.
Eller at der max kan
udlejes 20 stk efter først til mølle princippet.
- Tiden fra indbydelsen kommer ud - og til tilmeldingsfristen udløber
skal være længere end den var første gang
- opfordring til dem med salgsdyr, at de medbringer bokse som køber
kan hjemtage det købte dyr i. Det gør også salget mere muligt.
- udfærdige et skrift om hvordan udstillingen foregår
- bluser
- præmieoverrækkelse senest 1 time før lukketid, således at udstillere og
publikum kan se resultaterne ved at rosetter lægges ovenpå
faunaboksene eller vi kreerer noget laminat med roset og pokal på ,
der kan lægges i stedet for.
- Champion pokal uddeles til samme dyr max. én gang
- Pointjagt - årets opdrætter ?
- Dato for næste udstilling(er)
- Pris for tilmelding
- Katalognumre
- publikums favorit
- champion og ærespræmie samtidig ?
-- næste udstillingsdato? - Vejle? - indskrivning ca. kl. 11.00 - udstilling
åben 12-18, således at folk kan nå at komme frem?
- lave en fast udstillingstråd
- betaling for salg af udstyr + salgsbure
Undlad diverse kommentare, så det kun er rene forslag der kommer i tråden.
Sidste frist mandag den 8.12 kl. 11.00. (i denne omgang)
Tidligere skrevne forslag må gerne gentages her, så er vi nemlig fri for at skulle lede hele forum igennem, for der er rigtig mange tråde der omhandler udstilling.
I kan her se vores foreløbige dagsorden, så hvis jeres forslag er indeholdt i et af dem, behøver i ikke sætte det på igen i denne tråd.
Og husk dagsordenen er kun forslag der skal debatteres på mandag og er altså ikke et udtryk for at alle forslag går igennem. Det er de 3 dommere der hver især for egen regning har sat dagsordens punkter på til mødet.
- reklame for udstillingen, herunder at vi får lavet ordentlige laminerede
skilte til ophængning på selve stedet. Der kan laves en standard, med
tom plads til sted og tid.
- at de 3 dommere og hjælpere præsenteres under velkomsten
- at dommerne bliver færdige omkring 14. tiden og at bedønmmelserne
bliver sat ved faunaboksene, så ledes at folk kan nå at gå rundt og se
dem.
- Rosetter, pokaler, diplomer uddeles som vi gjorde det på første
udstilling
- at vi får lavet en opgørelse pr. 1.1.09 eller efter fristen for ny
kontigentbetaling - over hvor mange medlemmer der bor hvor.
- Foreningens PR-materiale medbringes på udstillingerne
- overvejer om vi kan have termokander med kaffe, te og
bradepandekage med til salg - hvis vi ikke finder et sted med salg af
dette.
- beslutte max mål for udstillingsboksene
- opfordre folk til selv at have boksene med - da de fylder meget for den
der skal have dem med i bilen til udlejning.
Eller at der max kan
udlejes 20 stk efter først til mølle princippet.
- Tiden fra indbydelsen kommer ud - og til tilmeldingsfristen udløber
skal være længere end den var første gang
- opfordring til dem med salgsdyr, at de medbringer bokse som køber
kan hjemtage det købte dyr i. Det gør også salget mere muligt.
- udfærdige et skrift om hvordan udstillingen foregår
- bluser
- præmieoverrækkelse senest 1 time før lukketid, således at udstillere og
publikum kan se resultaterne ved at rosetter lægges ovenpå
faunaboksene eller vi kreerer noget laminat med roset og pokal på ,
der kan lægges i stedet for.
- Champion pokal uddeles til samme dyr max. én gang
- Pointjagt - årets opdrætter ?
- Dato for næste udstilling(er)
- Pris for tilmelding
- Katalognumre
- publikums favorit
- champion og ærespræmie samtidig ?
-- næste udstillingsdato? - Vejle? - indskrivning ca. kl. 11.00 - udstilling
åben 12-18, således at folk kan nå at komme frem?
- lave en fast udstillingstråd
- betaling for salg af udstyr + salgsbure