flere smilier?
flere smilier?
Ville lige høre, om der er mulighed for at få lidt flere smilier herinde. . . men selvfølgelig ikke hvis jeg er den eneste der efterlyser det :lol:
Hvad snakker du dog om Annemette??? Findes der overhovedet nogen der er mere mådeholden end jeg med smilieforbruget
Der er da vist i øvrigt knas med den grinende smiley ( <- der pludselig bonner ud sådan her).
Noget andet. . . har forummet her ikke en "smilie-bank" i styresystemet? Det troede jeg, da det forum jeg er en af adminerne på netop har det
Der er da vist i øvrigt knas med den grinende smiley ( <- der pludselig bonner ud sådan her).
Noget andet. . . har forummet her ikke en "smilie-bank" i styresystemet? Det troede jeg, da det forum jeg er en af adminerne på netop har det
Grine-smilien er én der har været ønsket tidligere.Majlund skrev: Der er da vist i øvrigt knas med den grinende smiley ( <- der pludselig bonner ud sådan her).
Smilie-bank? Dette er en ældre version af forum, og der var kun en lille samling standard-smilier med. De fleste har jeg tilføjet sidenhen.
Kenneth Worm