Har skrevet en besked til anden bruger, men den ligger bare i min udbakke og ser ud som om den ikke er sendt og jeg kan umiddelbart ikke finde ud af, at få den sendt
Hvad gør jeg forkert, eller rettere, hvordan gør jeg det rigtigt ?
1 besked i udbakke - sende ?
1 besked i udbakke - sende ?
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Re: 1 besked i udbakke - sende ?
Den er sendt, den er blot ikke læst endnu
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
Den bliver i Udbakke indtil den er læst, så flyttes den først over i Sendte beskeder.
Kenneth Worm
Argh - så det er forklaringen. Tusind takMaia skrev:Den er sendt, den er blot ikke læst endnu
Håber ikke at jeg så har kunne komme til at sende den flere gange, for har virkelig forsøgt ihærdigt at få den ud fra udbakken - haha.
Ha' en glad dag
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Hvis det var den til mig, så gik den fint igennem og den kom frem i ét eksemplar
Det var det og jeg har lige set dit svar -Tak.Laeborg skrev:Hvis det var den til mig, så gik den fint igennem og den kom frem i ét eksemplar
Så lærte jeg også noget nyt i dag
Ha' en glad dag
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk