Indbydelse til udstilling.

Generelle ting omkring vores forum og brugen af det. Nye brugere bør starte her.
Lykke

Indlæg af Lykke » 16. nov 2008 22:21

sabkoch skrev:Det er også planen, men som jeg nævnte i et andet indlæg, så tog det her første gang lang tid for os dommere at blive færdige.
Der var heller ikke nogen kritik i det jeg skrev  :D
men planlægningsmæssigt tænker jeg på at gøre så der er mere end ½ time fra præmieoverrækkelse til udstillingen lukker, så evt. udefrakommende gæster også har lejlighed til at se det.

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 16. nov 2008 22:30

okay nu er jeg med.
Bedømmelseskortene er det menigen skal ud før.

Men du kan også have ret i at uddelingen af præmierne også skal foregå tidligere, således at vinderne måske kan lægge rosetterne på faunaboksene så man kan se hvilke dyr der har vundet og at man har tid til at se på det.
Det syntes jeg faktisk personligt er en god ide, så det skriver jeg da lige på dagsordenen til dommernes evalueringsmøde.
Senest rettet af sabkoch 16. nov 2008 22:43, rettet i alt 1 gang.
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 16. nov 2008 22:43

Jeg tænker lige, at måske ikke alle har lyst til at lægge deres roset eller stille pokalen på faunaboksen, måske vi/dommerne kan kreerer noget laminat med roset og pokal, vi kan lægge/hæfte på boksene i stedet for.

Billede

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 16. nov 2008 22:46

nu var jeg ikke med til udstillingen... men var det ikke noget med at alle fik rosetter hvis de fik over en vis mængde point?

jeg var engang med til en hundeudstilling... og dem der fik rosetter fik dem med det samme efter de var blevet bedømt... og så var det først til allersidst der blev givet præmien for champ...

Bare en tanke...
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 16. nov 2008 23:33

sabkoch skrev:Jeg tænker lige, at måske ikke alle har lyst til at lægge deres roset eller stille pokalen på faunaboksen, måske vi/dommerne kan kreerer noget laminat med roset og pokal, vi kan lægge/hæfte på boksene i stedet for.
Det er en god idé at sætte et skilt på, hvor der står "ærespræmie" - for hvis rosetterne skal uddeles allerede dér, vil præmie-overrækkelsen blive temmelig "tam"   :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 16. nov 2008 23:47

Tror du har misforstået Jeanne:  Der menes at de sættes på - efter præmieoverrækkelsen, men at præmieoverrækkelsen ligger så tidligt som Lykke foreslår, at man som udstiller kan nå at se hvilket dyr der har fået hvilken præmie.
For ellers er det jo rigtigt, at præmieoverrækkelsen vil blive tam.
Senest rettet af sabkoch 17. nov 2008 00:00, rettet i alt 2 gange.

Billede

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 16. nov 2008 23:58

Oaky på dén måde  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

Låst