Indbydelse til udstilling.

Generelle ting omkring vores forum og brugen af det. Nye brugere bør starte her.
liv

Indlæg af liv » 17. okt 2008 09:25

så hvis man ikke er medlem af dhf så kan man godt deltage men med max 3 dyr? altså jeg (som ikke er medlem) kan godt have mine dyr med (har 2 hamstere på det tidspunkt) og deltage i børne klassen eller hvad det hedder?  :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 17. okt 2008 09:28

ja hvis dine dyr har stamtavle - så kan du udstille en gang uden at være medlem

(så vidt jeg har forstået)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 17. okt 2008 09:29

Ja, det kan du godt  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

liv

Indlæg af liv » 17. okt 2008 09:29

burrus skrev:ja hvis dine dyr har stamtavle - så kan du udstille en gang uden at være medlem

skøøøøønt!!!!! :love:  :love:

liv

Indlæg af liv » 17. okt 2008 09:30

okay så kan deltage i alle konkurencerne den dag og så skal jeg være medlem for at komme med næste gang? :oops:

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 17. okt 2008 09:32

liv skrev:
burrus skrev:ja hvis dine dyr har stamtavle - så kan du udstille en gang uden at være medlem

Når man ikke er medlem, kan man prøve at udstille én gang med max. 3 dyr - og de behøver ikke at have stamtavle  :D

liv

Indlæg af liv » 17. okt 2008 09:33

Jeanne skrev:
liv skrev:

Når man ikke er medlem, kan man prøve at udstille én gang med max. 3 dyr - og de behøver ikke at have stamtavle  :D
så en konkurence den dag og ikke mere? :wink:

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 17. okt 2008 09:34

liv skrev:okay så kan deltage i alle konkurencerne den dag og så skal jeg være medlem for at komme med næste gang? :oops:
Hver hamster kan kun tilmeldes én klasse - du bestemmer selv hvilken - og ja, så skal du være medlem næste gang, du skal udstille  :D

liv

Indlæg af liv » 17. okt 2008 09:35

Jeanne skrev:
liv skrev:okay så kan deltage i alle konkurencerne den dag og så skal jeg være medlem for at komme med næste gang? :oops:
Hver hamster kan kun tilmeldes én klasse - du bestemmer selv hvilken - og ja, så skal du være medlem næste gang, du skal udstille  :D
på den måde :lol: hehe dumme mig!!! :oops:  :oops:

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 17. okt 2008 09:36

Hellere spørge, og være sikker - så det var ikke dumt  :D

liv

Indlæg af liv » 17. okt 2008 09:37

Jeanne skrev:Hellere spørge, og være sikker - så det var ikke dumt  :D
hehe jaa men skal vist også snart være medlem så bliver det jo meget sjovere!!!!! :D  :D

liv

Indlæg af liv » 17. okt 2008 18:22

når jeg går ind på udstillinger står der ingen kommende udstillinger?!! :shock:  :shock: og tidligere idag på en anden computer var det der er det en hjemmeside fejl eller er det min computer?? :?

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 17. okt 2008 20:05

liv skrev:når jeg går ind på udstillinger står der ingen kommende udstillinger?!! :shock:  :shock: og tidligere idag på en anden computer var det der er det en hjemmeside fejl eller er det min computer?? :?
http://www.hamsterland.dk/udst_kommende.htm  :wink:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

liv

Indlæg af liv » 17. okt 2008 20:10

Benjamin skrev:
liv skrev:når jeg går ind på udstillinger står der ingen kommende udstillinger?!! :shock:  :shock: og tidligere idag på en anden computer var det der er det en hjemmeside fejl eller er det min computer?? :?
der står det stadig :?  :? fatter ikke hvad der sker!! nogen ideer til hvad jeg kan gøre???

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 17. okt 2008 20:12

liv skrev:
Benjamin skrev:
der står det stadig :?  :? fatter ikke hvad der sker!! nogen ideer til hvad jeg kan gøre???
Altså jeg kommer ind på en side med en masse informationer om udstillingen den 15. så for mig virker linket fint. :wink:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Låst