Indbydelse til udstilling.

Generelle ting omkring vores forum og brugen af det. Nye brugere bør starte her.
malthesmor

Indlæg af malthesmor » 16. nov 2008 14:09

sabkoch skrev:Det er en god ide, hvis der altså er en som stiller op til det og det i øvrigt er tilladt på stedet. Det er noget med hygiejne, fødevarer og regler og sådan.
Men du vil blive husket  :lol:
Ved ik lige hvad regler er ved et sådan arrangement, men regler er der helt sikkert :D , prøver lige at høre der hvor mine børn spiller skoleskak hvad hygiejne regler de er underlagt når der er turnering med 90-100 deltagere.
Kan også lige høre hvad et lokale koster at leje der, der er fugleudstilling der 1 gang årligt,så skulle ikke være helt umuligt at leje det til et formål med dyr  :) , medmindre Silkeborg er for langt for københavnerne :(

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 16. nov 2008 14:36

vi ved slet ikke noget om endnu hvor næste udstilling kommer til at foregå - så vent bare med at undersøge nærmere indtil lokalitetetn er fastlagt.
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 16. nov 2008 15:11

jeg ville ihvertfald helt sikkert komme til næste udstilling hvis den er i jylland eller på fyn og datoen passer
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Desiree

Indlæg af Desiree » 16. nov 2008 17:28

Ja og så kommer det tynde øl....
Jeg er først lige kommet hjem, så TAK til bestyrelsen for at lave en velfungerende og veltilrettelagt udstilling.
TAK til de andre deltagere for at være så hyggeligt selskab og for at medbringe så mange fine dyr at kigge på.
Jeg vandt osse en ærespræmie i standard, og var vist lidt overrasket over det (troede min hams var en fejlfarve). Man må også spørge sig selv: var det mon pebernødderne???  Godt nok synes JEG at hun er det fineste der findes, men derfor behøver andre jo ikke synes det...
Kom også hjem med lidt ekstra  :oops:  Kwo kan ikke være bekendt at have sådan nogle fine dyr med. Håbede lidt den ville være solgt inden vi skulle hjem, men nej...
Og den tombola var da vist rigged. Tog selv 10 lodder og vandt på 4 af dem, ikke at jeg brokker mig  :lol:
Det var en køretur på motorvejen i stormvejr værd, og hvis jeg kan skal jeg nok møde op næste gang  :D .
mvh Desiree

liv

Indlæg af liv » 16. nov 2008 18:54

nu hvor i har resultaterne kunne i så ikke skrive hvad de forskellige dyr vandt? altså fx.

børnedyr: roset til ---navn---- ejes af ---navn---- sådan så alle dem der ikke var der kan se hvem der vandt hvad :D

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 16. nov 2008 18:57

liv skrev:nu hvor i har resultaterne kunne i så ikke skrive hvad de forskellige dyr vandt? altså fx.

børnedyr: roset til ---navn---- ejes af ---navn---- sådan så alle dem der ikke var der kan se hvem der vandt hvad :D
Ja tak, det vil jeg også meget gerne have. Jeg kunne ikke nå at skrive det ned samtidig med jeg tog billeder.  :roll:

Synes desuden det var rigtig ærgeligt at folk havde så travlt med at komme afsted, så jeg ikke fik taget gode billeder af dem der vandt pokaler.  :(  Synes det ville være sjovere hvis der var et billed så man kunne se hvor flot dyret var siden det vandt...

liv

Indlæg af liv » 16. nov 2008 19:00

AnnaR skrev:
liv skrev:nu hvor i har resultaterne kunne i så ikke skrive hvad de forskellige dyr vandt? altså fx.

Ja tak, det vil jeg også meget gerne have. Jeg kunne ikke nå at skrive det ned samtidig med jeg tog billeder.  :roll:

Synes desuden det var rigtig ærgeligt at folk havde så travlt med at komme afsted, så jeg ikke fik taget gode billeder af dem der vandt pokaler.  :(  Synes det ville være sjovere hvis der var et billed så man kunne se hvor flot dyret var siden det vandt...
jeg har skarpe billeder af min hamster som blev champion hvis du er interraseret kan jeg sende en PB med forskellige billeder så kan du vælge og sætte nogen af dem ind :wink: så npr de har fået ordnet sådan en liste kan du også spørge ejerne om billeder og så er det klaret :Dmen kan godt forstå det du siger  :? jeg var også lidt sur på min far over vi skulle så hurtigt  afsted når vi kun var 10 minutter hjemmefra!! :(

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 16. nov 2008 19:06

Desiree skrev: Kom også hjem med lidt ekstra  :oops:  Kwo kan ikke være bekendt at have sådan nogle fine dyr med. Håbede lidt den ville være solgt inden vi skulle hjem, men nej...
Hvem tog du med hjem Desiree?? Den lille rd dreng? Ham blev jeg altså lidt forelsket i!  :love4:

Siigne

Indlæg af Siigne » 16. nov 2008 19:15

Mange tak for i går alle sammen! :D

- Og igen tillykke Liv  :D
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

liv

Indlæg af liv » 16. nov 2008 19:23

Siigne skrev:Mange tak for i går alle sammen! :D

hehe tak igen igen igen ...  :D  :D du må være stolt over at en af dine ungerer champion! :D jeg er ihvertfald stolt over min lille feta :lol: hun fik extra meget guf igår :lol:  :lol:

Desiree

Indlæg af Desiree » 16. nov 2008 19:25

AnnaR skrev:
Desiree skrev: Kom også hjem med lidt ekstra  :oops:  Kwo kan ikke være bekendt at have sådan nogle fine dyr med. Håbede lidt den ville være solgt inden vi skulle hjem, men nej...
Hvem tog du med hjem Desiree?? Den lille rd dreng? Ham blev jeg altså lidt forelsket i!  :love4:
Netop, han hedder nu Badger, og er en supernuttet lille en. Der skal nok komme billeder- så snart jeg får mit kamera tilbage  :roll:
mvh Desiree

Siigne

Indlæg af Siigne » 16. nov 2008 19:48

liv skrev:
Siigne skrev:Mange tak for i går alle sammen! :D

hehe tak igen igen igen ...  :D  :D du må være stolt over at en af dine ungerer champion! :D jeg er ihvertfald stolt over min lille feta :lol: hun fik extra meget guf igår :lol:  :lol:
Det er jeg BESTEMT også! :D Det er da mere end man kan håbe på som opdrætter, eller.. forhenværende opdrætter :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 16. nov 2008 20:55

børnedyr: roset til ---navn---- ejes af ---navn---- sådan så alle dem der ikke var der kan se hvem der vandt hvad
Resultaterne kommer i næste blad

Billede

Lykke

Indlæg af Lykke » 16. nov 2008 21:15

Kommer resultaterne ikke også på hjemmesiden?
Der er jo lang tid til næste blad, når der først er deadline 30. februar... (deeet kan vi da ikke vente på!)

Jeg har også tænkt meget over, at det ville være fedt, hvis det i fremtiden blev sådan, at der var noget tid efter præmieoverraskelsen, hvor dyrene skulle være tilstede, så man kunne gå rundt og kigge på dyrene og se deres bedømmelse samtidig.

Sådan var det nemlig, da der var fugleudstilling hernede - og det var rigtigt spændende at læse bedømmelserne og kigge på dyret samtidig. Det gjorde det ekstra spændende at se dyrene. Så var det ikke bare "næ, det er Børge, der ejes af Karl Viggo. Sikke en lang pels han har". Altså, hvis I forstår  :wink:

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 16. nov 2008 22:17

Det er også planen, men som jeg nævnte i et andet indlæg, så tog det her første gang lang tid for os dommere at blive færdige, at vi jo rent faktisk overskred sluttidspunktet.
Senest rettet af sabkoch 16. nov 2008 22:29, rettet i alt 1 gang.

Billede

Låst