Ang. en ny smiley
Ang. en ny smiley
Kan vi ikke få en ny smiley med et sterinlys,
så kan vi tænde et lys for de små hammi,
når de kommer på mindesiden?
Mvh. Lene
Re: Ang. en ny smiley
Har du link til sådan en smiley, så skal jeg nok tilføje den.Trunte skrev:Kan vi ikke få en ny smiley med et sterinlys,
Kenneth Worm
Højreklik på dem, og vælg Gem billede. Så gemmes de på din computer, og du kan sende dem til mig.Trunte skrev:Hej kwo.
Jeg er også på Buppis forum, og der har de
et stearinlys med stage.
Aner ikke hvordan jeg gør, for at få den
herpå, der er også en masse sjove
smiley's på deres forum.

Det er vist nemmere end at jeg først skal oprette en bruger derinde og finde dem.

Kenneth Worm
-
rigtig gode nye smileys :cheer

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Jeg er enig. Jeg synes ikk at den sender det budskab man ønsker at sende.Spot skrev:tænkte på om der er mulighed for at ændre denne smily til en der ser lidt mindre ond ud? :)
Jeg bruger den stort set aldrig fordi jeg synes den virker lidt ironisk med øjnbryn og alting!!
Ved ikke om det bare er mig der er lidt for underlig nu!
Det samme med den her: :lol:
Det er ikk så tydeligt at den griner. Kan bedre li den fra Buppi også.

Ond?? Hvordan får du den dog til at være ond?Spot skrev:tænkte på om der er mulighed for at ændre denne smily til en der ser lidt mindre ond ud? :)
Jeg bruger den stort set aldrig fordi jeg synes den virker lidt ironisk med øjnbryn og alting!!
Ved ikke om det bare er mig der er lidt for underlig nu!

Næsten alle smileys fra den serie har øjenbryn.
Ellers kan man bruge den der står øverst til venstre i smiley-vinduet, og som hedder "Very happy".
Men ellers er i som sagt velkomne til at finde andre smileys og sende til mig. Enten i et indlæg her, eller på mail.
Kenneth Worm