Cachelagringsproblemer?

Generelle ting omkring vores forum og brugen af det. Nye brugere bør starte her.
Låst
burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Cachelagringsproblemer?

Indlæg af burrus » 29. apr 2013 09:59

Ja jeg ved ikke lige hvorfor den popper op, men den gør sådan med jævne mellemrum (en gang om ugen-ish)
forumfejlmeddelse.png
forumfejlmeddelse.png (203.4 KiB) Vist 6393 gange


Samtidig oplever jeg efterhånden også oftere og oftere at jeg må enten vente temmelig længe, på at jeg kommer ind på f.eks. "nye indlæg", eller at jeg må trykke to-tre gange før jeg overhovedet kommer videre... den står ganske enkelt bare og tænker og har enkelte gange endt i at firefox laver en "time out" til sidst, hvis ikke jeg genindlæser inden...

jeg skal ikke lige kloge i, hvad det skyldes, tænkte at nogen måske gør :) oplever det kun herinde, så jeg tror ikke det er lokalt problem :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

iben75
Indlæg: 181
Tilmeldt: 8. apr 2013 12:32

Re: Cachelagringsproblemer?

Indlæg af iben75 » 29. apr 2013 11:01

Jeg oplever samme problem med Explorer.

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Re: Cachelagringsproblemer?

Indlæg af burrus » 29. apr 2013 13:12

i samme omgang "glemmer" forummet også at jeg har krydset af i "log mig automatisk ind" med jævne mellemrum - to gange i dag indtil videre. og det ligegyldigt om jeg bruger firefox eller safari.

Ved ikke om tingene hænger sammen med det Cloudflare, men det er i hvert fald startet samtidig...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Re: Cachelagringsproblemer?

Indlæg af milla.b » 29. apr 2013 13:14

Jeg oplever også at den skriver det dom du viser på billedet og at man trykke et par gange før den reagere
Calobe's hamsteropdræt

HamsterPigen

Re: Cachelagringsproblemer?

Indlæg af HamsterPigen » 29. apr 2013 13:46

Kan ikke hjælpe, men jeg kan sige at jeg ikke har oplevet det, har oplevet at det er langsomer i explore end i chrome :)

Luna
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 22. okt 2012 21:51

Re: Cachelagringsproblemer?

Indlæg af Luna » 29. apr 2013 13:51

Den glemmer også at jeg vil logges automatisk ind
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Re: Cachelagringsproblemer?

Indlæg af chlin » 29. apr 2013 15:54

Bestyrelsen er opmærksom på problemet og jeg ved at Jonas arbejder under højtryk på at få forum gjort mere stabilt end det er nu.
Hvis i oplever at forum er nede, vil vi meget gerne at I giver os besked om tidspunktet (bare når forum er kommet op igen)
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Låst