Nyt hoved emne?

Generelle ting omkring vores forum og brugen af det. Nye brugere bør starte her.
Låst
AnnaR

Nyt hoved emne?

Indlæg af AnnaR » 7. maj 2008 23:24

Hej
Som mange af jer andre er også jeg inde på gnaverforum.dk. Og de har et hoved emne omkring Dyrehandlere og dyrlæger.
Kan vi også få det her på siden? Eller er der etiske grunde til det?

Jeg snakker ikke om at vi skal hænge nogle ud her. Jeg savner et sted hvor jeg kan spørge om hvad udbud de har i de forskellige dyrehandlere, både omkring dyr og tilbehør. Jeg hører om så mange forkskellige steder hvor jeg har lyst til at spørge mere om hvad de har, men kan jo ikke hele tiden gå og skifte emne i en tråd... :roll:
MHT dyrlæger, synes jeg det kunne være fint med et sted hvor man ligesom kunne sige at "her har jeg været med mit dyr og kan godt anbefale det"

Er jeg den eneste der savner dette? Jeg har selvfølgelig også fuld forståelse for hvis der er andre ting der spiller, som det med etikken og loven.

Ps. Hvis dette er debatteret før, beklager jeg. Jeg har kun været på forummet nogle måneder....

kwo

Re: Nyt hoved emne?

Indlæg af kwo » 8. maj 2008 05:05

AnnaR skrev:Som mange af jer andre er også jeg inde på gnaverforum.dk. Og de har et hoved emne omkring Dyrehandlere og dyrlæger.
Kan vi også få det her på siden? Eller er der etiske grunde til det?

Jeg snakker ikke om at vi skal hænge nogle ud her. Jeg savner et sted hvor jeg kan spørge om hvad udbud de har i de forskellige dyrehandlere, både omkring dyr og tilbehør. Jeg hører om så mange forkskellige steder hvor jeg har lyst til at spørge mere om hvad de har, men kan jo ikke hele tiden gå og skifte emne i en tråd... :roll:
MHT dyrlæger, synes jeg det kunne være fint med et sted hvor man ligesom kunne sige at "her har jeg været med mit dyr og kan godt anbefale det"
Det har været oppe før, og du giver selv lidt grunden til at det ikke findes. Folk har nemlig meget svært ved at holde sig at anbefale dyrlæger og dyrehandlere. Oftest er det de negative ting, folk lufter i en sådan tråd.
Kenneth Worm

Meddie

Indlæg af Meddie » 8. maj 2008 09:20

Jeg synes det ville være en rigtig med idé med sådan et hovedemne om anbefalede og ikke anbefalede dyrlæger og dyrehandlere.
Specielt det med dyrlæger!! :wink:
~ Mvh. Mette og Clean

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 8. maj 2008 09:30

Vi har jo haft det før, og det blev til en kategori, hvor folk blev svinet til. Derfor har vi ikke kategorien mere. Det er både af etiske årsager, men bestemt også af juridiske årsager. DHF kan nemlig risikere at få en sag på halsen, hvis dyrlæger og dyrehandlere bliver hængt ud herinde.
Mvh. Pia

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 8. maj 2008 10:47

Så vil jeg så spørge om det er okay jeg i i kategorien Andet/nye emner, spørger til en bestemt dyrehandler?
Det som jeg kun er interesseret i er at høre om udbudet at deres varer.
Ville det så egentlig være okay hvis jeg skrev en PB til bestemt person, som f.eks. har omtalt en bestemt forretning, og spurgte om div ting?

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 8. maj 2008 11:38

Pb'er er altid i orden, og nu svarer jeg lige personligt på det andet, ved ikke hvordan de andre bestyrelsesmedlemmer har det, men jeg synes det er ok at spørge når det bare gælder udbudet af varer.
Mvh. Pia

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 8. maj 2008 12:03

Jeg synes, det er i orden at spørge til udbudet af varer  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

Låst