Hola :)

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
Besvar
Lunte
Indlæg: 10
Tilmeldt: 28. okt 2011 18:19

Hola :)

Indlæg af Lunte » 28. okt 2011 18:28

Hej folkens

Navnet er Lunte, eller, for andre end familien er det ;)

Jeg har ikk hamster, og har aldrig selv haft, men min storesøster havde en dengang vi var børn, og han var søøød :D

Jeg er lidt forelsket i de små kræ (mest guld hammierne), men er et eller andet sted lidt bange dem fordi jeg tror de vil æde mig :oops: (siger hende der har rotter og er blevet bidt MANGE gange, men det gør jo os ondt for pokker :lol: )

Jeg vil ihvertfald lure lidt omkring og sikkert os stille en milliard spørgsmål, og så må vi se om der en dag kravler en hammi ind i mit lille hjem :D

Men.. Jeg er ellers 25år gammel, bor i Slagelse i en 1-værelses lejlighed (skal dog flytte til en 2´er om nogle år), og jeg har rotter og marsvin som jeg opdrætter, dog er rotteavlen pt på standby :)

Håber i vil tage pænt imod mig :)

Eva-trold
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. mar 2011 14:09

Indlæg af Eva-trold » 29. okt 2011 07:53

Velkommen til! De bider dig ikke hvis du køber dem hos en opdrætter hvor de har tæmmet den rigtigt. Ellers kan du læse lidt om det herinde - der står en del :wink:
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

Elene9

Indlæg af Elene9 » 29. okt 2011 09:27

Velkommen til.
som Eva også siger bider hamstere det er købt hos en opdrætter SLET ikke ligesom hvis de er købt hos en dyre handel. Jeg har selv en lille dværg hamster hun bider rigtig meget MEN hun er også købt hos en dyrehandel. jeg har en anden guldhamster han er vildt rolig og har aldrig bidt mig og han er købt hos en opdrætter han er såå sød!. Hvis du skal have en hamster vil jeg anbefale dig at du skulle købe den hos en opdrætter :D


Hilsen Elene, min dværg Chokoga og min guld Chimbo

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 29. okt 2011 10:00

Velkommen til. Hvor spænende at du intressere dig for både rotter, marsvin og hamster  :D
Jeg håber du bliver glad for forummet  :hwink:

Josephine
Indlæg: 135
Tilmeldt: 31. jul 2011 15:28

Indlæg af Josephine » 29. okt 2011 10:19

Velkommen til, du :)
Hilsen Josephine og hamsteren Sokrates!

Lunte
Indlæg: 10
Tilmeldt: 28. okt 2011 18:19

Indlæg af Lunte » 29. okt 2011 10:21

Tak skal i have :D

Uuuh jeg er vild med MANGE forskellige slags dyr, og når jeg blir millionær skal jeg have en hel bondegård fyldt med dem :oops:

Jeg går kun ind for og støtte opdrættere af alle dyr, og kun de seriøse af dem og dyr med gode linier :)

Jeg er ikk så tit i dyrehandlere der har dyr fordi jeg har for svagt et hjerte, men har kun én gang købt 2 marsvin hvoraf den ene var helt lam i bagkroppen og de andre trampede rundt på ham, og den anden var halvlam i bagkroppen :(

De fik begge kalk og c-vitamin i store doser, og de kom sig os, men den lille Krølle havde vildt deforme bagben (men kom fint gående rundt), men en dag lå han død i buret :cry:
Den anden fik et nyt hjem :D

Men jeg føler for de dyr der går i dyrehandlere i glasbure, og der hvor de går sammen hanner og hunner osv osv, små stakler :(

Så derfor går jeg 100% ind for opdrættere! :)

Besvar