Nyt medlem, nybegyndt hamsterejer

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
Besvar
trejne

Nyt medlem, nybegyndt hamsterejer

Indlæg af trejne » 4. nov 2011 22:21

Hej!
Jeg er den heldige ejer af dværghamsteren Emil, som jeg fik for knap 3 uger siden - en lille ballademager (meget passende navn!) ;)
Jeg er super glad for den beslutning at anskaffe mig hamster, og har fra dag 1 fulgt med herinde og modtaget en masse tips! Det har virkelig hjulpet rigtig meget.
Derfor lavede jeg brugeren, i fald jeg en dag lige har et par spørgsmål at stille, da jeg jo er helt nybegynder. Har tidligere haft dværgkaniner, men nu skulle der ske noget nyt!

Han har været så fantastisk tam fra første dag - der har ikke været noget tidspunkt hvor han var bange for min hånd el. lign. Han kravler altid glad op i min hånd og spiser og vasker sig. Super dejligt! Også har han også charmeret sig ind på mine veninder med sit gode gemyt, så det kunne jo ikke være meget bedre :)
Vedhæftede filer
IMG_2732 - Kopi.JPG
Emil, 3 uger gammel - et par dage efter afhentning
IMG_2732 - Kopi.JPG (48.87 KiB) Vist 3328 gange

Elene9

Indlæg af Elene9 » 5. nov 2011 08:19

velkommen jeg håber du får det godt her på DHF
og sikke en mega sød hamster! Dejligt at høre du er super glad for ham  :D

Thitte
Indlæg: 443
Tilmeldt: 13. jul 2009 15:09

Indlæg af Thitte » 5. nov 2011 10:55

Velkommen til! Jeg håber du bliver glad for at være herinde  :D

Han er virkelig dejlig, ham Emil!  :)
Er lige nødt til at spørge dig om hvad det er for noget hvidt noget, som er inde i den kasse han kigger ud af?
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

trejne

Indlæg af trejne » 5. nov 2011 13:11

Thitte skrev:Er lige nødt til at spørge dig om hvad det er for noget hvidt noget, som er inde i den kasse han kigger ud af?
Hah, kan godt se hvad du mener, men tror det er sløringen på kameraet der får det til at se ud som om der er noget inde i - hvilket ikke var tilfældet. Det er bare et helt tomt og rent bæger som lå på mit bord. :) Sætter virkelig hans størrelse i perspektiv!

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 5. nov 2011 16:46

Velkommen til. Hvor ser Emil sød ud  :D

Josephine
Indlæg: 135
Tilmeldt: 31. jul 2011 15:28

Indlæg af Josephine » 6. nov 2011 11:09

Hjertelig velkommen til! :).

- Og er du da vimmer for en sød Emil :).
Hilsen Josephine og hamsteren Sokrates!

Thitte
Indlæg: 443
Tilmeldt: 13. jul 2009 15:09

Indlæg af Thitte » 6. nov 2011 11:26

trejne skrev:Hah, kan godt se hvad du mener, men tror det er sløringen på kameraet der får det til at se ud som om der er noget inde i - hvilket ikke var tilfældet. Det er bare et helt tomt og rent bæger som lå på mit bord. :) Sætter virkelig hans størrelse i perspektiv!
Åh, det var godt at høre :D Vi er jo meget imod hamstervat herinde, men det lyder til du allerede har opdaget  :wink:
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

trejne

Indlæg af trejne » 6. nov 2011 21:09

Thitte skrev:
trejne skrev:Hah, kan godt se hvad du mener, men tror det er sløringen på kameraet der får det til at se ud som om der er noget inde i - hvilket ikke var tilfældet. Det er bare et helt tomt og rent bæger som lå på mit bord. :) Sætter virkelig hans størrelse i perspektiv!
Åh, det var godt at høre :D Vi er jo meget imod hamstervat herinde, men det lyder til du allerede har opdaget  :wink:
Ja, netop. Har læst mig til en masse herinde og var slet ikke klar over at det kunne være farligt, men det er jo klart at man lige spørger så, i fald jeg ikke havde fået det med. :) Gik selvfølgelig straks i gang med at bruge toiletpapir, og plejer oftest at lægge ruller i buret med toiletpapir siddende på, så han har noget at "arbejde" på om natten! :P

Og tusind tak for de søde ord, jeg synes selvfølgelig heller ikke han er til at stå for. Også selvom han er blevet meget større nu! Og som den nybegynder jeg er, så er jeg spændt på at se hvor stor han egentlig bliver...

Besvar