Jeg hedder Freja og er 19 år og studerende.
I torsdags købte jeg et/en ??? vinterhvid dværghamster i zoo zity, uden at tænke på, at der er avlere som som ville kunne sælge mig et lille pus, som nok havde været en bedre idé. :shock: Det er der ikke noget at gøre ved nu.
Jeg har ihvetfald kaldt hende for Mini, og jeg er bare sååå glad for hende, og derfor har jeg lavet en profil herinde for at få gode råd og inspiration.

Jeg har allerede et par spørgsmål som jeg håber i vil svare på.
Som bundstrøelse købte jeg hemp strøelse fordi det var det hun anbefaldede mig ved købet, og hun sagde det ikke støvede, er dette fint, eller er der noget der er bedre?
Jeg har set nogle videoer på youtube, er der nogle der ved hvad det er for noget bundstrøelse?? det ser meget spændende ud!
http://www.youtube.com/watch?v=ggXU-abFC-M
Den gnaverblanding som jeg købte hedder JR Farm: zwerghamster-Schmaus. Der er lavet specielt til dværghamstere, men jeg synes at hun sortere MEGET og derfor er jeg bange for at hun vil mangle noget?
Har i en bedre idé? og hvor køber i det? (jeg bor i KBH)
I zoo zity fik jeg afvide at hamsteren SKULLE HAVE Hamster vat/bedding, MEN jeg læste på en hjemmeside at det var farligt og skyndte mig at fjerne det? var det en god idé eller skal jeg give hende det igen??
Mange varme hilser!