Hej med Jer
Hej med Jer
Hej alle sammen
Vi er en lille familie på to voksne og to børn, vi er netop blev udvidet med et lille guldhamster - Nin Saur er navnet på den lille frækkert fra den 19. december 2013, som endnu ikke er blevet kønsbestemt endnu, da den ikke håndtam endnu.
Vi glæder os rigtig meget til at benytte dette forum og vi håber da også, at det kan åbne verden for andre hamsterejere her i Aalborg-omårdet?
Hilsen
Frederik, Nicholaine, Ludwig, Dagmar og lille Nin Saur.
Vi er en lille familie på to voksne og to børn, vi er netop blev udvidet med et lille guldhamster - Nin Saur er navnet på den lille frækkert fra den 19. december 2013, som endnu ikke er blevet kønsbestemt endnu, da den ikke håndtam endnu.
Vi glæder os rigtig meget til at benytte dette forum og vi håber da også, at det kan åbne verden for andre hamsterejere her i Aalborg-omårdet?
Hilsen
Frederik, Nicholaine, Ludwig, Dagmar og lille Nin Saur.
Nin Saur (19/12-2013) - vores guldhamster
-
Re: Hej med Jer
Velkommen til
Og stor tillykke med den jeres hamster
Og stor tillykke med den jeres hamster
Velkommen til
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Velkommen til! Vi er nogle stykker her fra Aalborg området:) - er dog flyttet derfra, men har boet i Aalborg lige indtil for et halvt år siden:)
-
-
Velkommen til
Jeg bor i Aalborg
Jeg bor i Aalborg
velkommen til
der er f.eks. nogen gange hamstertræf rundt om, og udstillinger, hvis I har lyst til at møde andre hamsterfolk
der er f.eks. nogen gange hamstertræf rundt om, og udstillinger, hvis I har lyst til at møde andre hamsterfolk
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
http://husfred-hamsteri.dk
http://husfred-hamsteri.dk
-
velkommen
Jeg ved da i hvert fald vi er to fra Aalborg og en fra Aabybro - så lidt nordjyder er vi da
Jeg ved da i hvert fald vi er to fra Aalborg og en fra Aabybro - så lidt nordjyder er vi da
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk