Indtil nu har hun gravet utallige små undergrundsgange, spist og drukket til den store guldmedalje, og sidder skiftevis og kigger på os eller løber rundt i hjulet (som hun flyver ud af, når farten tager overhånd).

Efter en kedelig oplevelse med en hybrid, vi ellers holdte så meget af, er det nu så hyggeligt med en campbells hamster som vi købte af Heidi (Nightangel), hvor man tydeligt kan mærke forskel. Lille-Lise er meget tryg og har en kær adfærd, en adfærd, som jeg helt havde glemt egentlig er en dværghamsters adfærd. Hun er tilmed enormt smuk!
Min nabo har allerede sagt "helle-for-at-passe-hende!"

...Tænkte at jeg ville præsentere Lille-Lise først... Jeg selv er en livs-nyder, nu igen med en dværghamster ved min side

Har nemlig haft 5 dværghamstre som mindre. Har erfaringer med at passe kuld, da min venindes uheldigvis fik unger, da hun skulle ud og rejse... Så trådte jeg til som hamsteropdrager, og beholdte selv to af de smukke unger (vinterhvide)

Hvor er jeg glad for at DHF eksisterer:)
P.S.: Glæder mig til at blive klogere på dværghamstere, og er altid glad for at høre tips og facts :~)