Da jeg købte min 1. hams var han helt lys creme så jeg trode bare at sådan så en guldert ud... Jeg havde ellers læst en masse men farver havde jeg ikke sat mig ind i

Det bør en dyrehandler klart tænke over. Guldhamsterhunner bør ikke parres før de er min. 3 mdr gamle. Og de skal ha en pause mellem kuldene. Der har lige været en tråd om emnet hvor jeg har svaret en del mere uddybende, den kan du sikkert finde, hvis du gerne vil vide mere.Pipvig skrev:Formentlig fordi at de jo ikke kan have dem i enkeltbure men også for at få unger, men det er vel noget man bør tænke på som dyrehandler er det ikke?
Som Jeanne skriver, så kan du sagtens parre dine to. Det man absolut skal holde sig fra er dominant spot x dominant spot, letal grå x letal grå, satin x satin og så dyr med Wh genet.Pipvig skrev:Jeg kom til at tænke på noget under min rundtur på forum. Jeg så et sted jeg kan desværre ikke finde det nu. Noget om dårlige farvesammensætninger. Vil jeg kunne avle på Sigurd og Marie?
Bare vent...... GMH i udbrudPipvig skrev:Jeg er ret imponeret over at se de billeder fra de hjemmebyggede bure og billederne fra dem der har mange. Og kunne ikke lige lade være med at grine af mig selv og min frygt for at tænke hjælp hvad nu hvis jeg ender med en masse hamstere som jeg ikke kan komme af med. For jeg har ikke plads til så mange (men hvad man ikke har kan man få).