Hej alle sammen.
Hej alle sammen.
Synes lige jeg ville præsentere mig, nu jeg er blevet medlem herinde.
Jeg hedder Christina, er 24 år og bor i Taastrup.
For 10 år siden fik jeg overtalt min mor til at få en hamster, det endte så med at jeg havde 21, da jeg synes det var spændende at avle på dem.
Nu er jeg så røget i fælden igen! Min bror ville have en hamster, og så blev interessen vækket til live igen.
Jeg har pt. tre fantastiske guldhamstere, Coco, Mr. Snowflake, og en netop købt idag pige, som endnu ikk har fået et navn.
Så kom endelig med nogle forslag
Ville have oploaded nogle billeder, men det gik desværre ikk særlig godt.
Udover de kære små er jeg også den heldige ejer af 2 hunde (siberian husky blandinger), en kongepython, et lille hygge akvarie, og så har jeg en weekend hest (som ikke er min egen).
Glæder mig til at bruge sitet, meget mere end jeg allerede har gjord
Jeg hedder Christina, er 24 år og bor i Taastrup.
For 10 år siden fik jeg overtalt min mor til at få en hamster, det endte så med at jeg havde 21, da jeg synes det var spændende at avle på dem.
Nu er jeg så røget i fælden igen! Min bror ville have en hamster, og så blev interessen vækket til live igen.
Jeg har pt. tre fantastiske guldhamstere, Coco, Mr. Snowflake, og en netop købt idag pige, som endnu ikk har fået et navn.
Så kom endelig med nogle forslag
Ville have oploaded nogle billeder, men det gik desværre ikk særlig godt.
Udover de kære små er jeg også den heldige ejer af 2 hunde (siberian husky blandinger), en kongepython, et lille hygge akvarie, og så har jeg en weekend hest (som ikke er min egen).
Glæder mig til at bruge sitet, meget mere end jeg allerede har gjord
velkommen til
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
-
-
welkommen til
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.