Hej med Jer

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
Besvar
AgentP
Indlæg: 23
Tilmeldt: 16. okt 2011 19:38

Hej med Jer

Indlæg af AgentP » 20. okt 2011 10:42

Hej,
Jeg/vi er snart ny hamsterejer :wink: Vi har aldrig haft hamster før - men mon ikke vi finder ud af det! Så der kommer nok en mængde spørgsmål...

Jeg venter et bur med posten, og så går jagten igang efter en sød hamster. Tror mest jeg er til Guldhamster, så børnene også kan håndtere den. Mine piger er 7 og 9½ år - eller er en dværg også ok??

Glæder mig til at blive meget mere hamster-klog :wink:

KH Anne aka AgentP

Eva-trold
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. mar 2011 14:09

Indlæg af Eva-trold » 20. okt 2011 22:07

Velkommen til :D
Jeg kan bedst lide dværgene, da de er små og sødere (hehe)
Jeg synes du skal købe hos en opdrætter evt. herinde, da de har brug meget mere tid på dem, og at de hamstere der kommer ud af det er tamme :wink:
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

Thitte
Indlæg: 443
Tilmeldt: 13. jul 2009 15:09

Indlæg af Thitte » 21. okt 2011 14:50

Jeg vil mene, at dine piger sagtens ville kunne håndtere både guld- og dværghamster. Jeg har haft dværghamster siden jeg var omkring 8, så det kan nemt lade sig gøre. Dog er guldhamsteren jo lige et nummer større og derfor også lidt "nemmere" at nusse med.
Men det er helt en smagssag. Personligt synes jeg de guldhamstere jeg har haft har været mere "stille" og derfor også mere tilbøjelige til at ville nusses, hvorimod mine dværge har haft fart over feltet.
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

AgentP
Indlæg: 23
Tilmeldt: 16. okt 2011 19:38

Indlæg af AgentP » 22. okt 2011 19:35

Tak :D
Vi har idag hentet den sødeste lille guldhamster :love4: Ham skal vi nok få meget glæde af.
KH Anne aka AgentP og hamstermor til guldhamsteren Perry :o)

Besvar