Hejsa:)

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
Besvar
Angel
Indlæg: 17
Tilmeldt: 28. okt 2011 19:01

Hejsa:)

Indlæg af Angel » 3. nov 2011 17:45

Jeg er en ung kvinde på snart 22.
Til daglig er jeg studerende, jeg bor sammen med min forloved vi har kendt hinanden i 5 år :D

Jeg har ikke købt min hamster endnu men jeg har bestilt hende og købt bur, hus, madskål osv. til hende :D
Hun er en rødøjet offwhite guldhamster som hedder Lykkes Artemis :D
Og jeg regner med at hente hende på onsdag, jeg glæder mig meget :D

Jeg er vild med dyr og har vidst lidt for mange, synes de fleste af mine venner og min familie.

Jeg er den stolte ejer af:
1 hund, en Westie ved navn Abraham Lincoln
3 katte, min mor fodre katte i sin garage og pludselig en dag kom der killinger så dem fik jeg :D  så de ikke skulle aflives, de hedder Anubis, Lady Hamilton og Captain, My Captain :D

9 marsvin, jeg købte 2 hunner fra et internat så de kunne gå sammen og nyde hinanden så da den ene begyndte at spise den anden var vi nød til at skille dem ad, så for at den hun som var blevet angrebet ikke skulle blive ensom fik vi en til som hendes ven så besluttede vi at vi kunne godt tænke os at få unger på den nye, hun er fra en avler:) hun fik 2 unger en han og en hun så købte vi en han som kunne holde hanungen med selvskab og derefter er bare kommet et par stykker til :lol: de hedder Papaya, Emma, Sasha, Grå-Grisen, Blanc, Sveskemos, Korncirkel, Spidsmus og Isabella

Og så har jeg kaninerne :D Lige nu har jeg vidst 36 tror jeg :lol: Jeg kan ikke lide at tælle dem for så virker de som så mange men det gør de ikke når man tænker i navne :D

Det meste af vores fritid går med dyrene, og det er dejligt for det er en meget givende hoppy :D

Nu venter vi spændt på vores nye familiemedlem :D

Besvar