Hej!

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
Besvar
sandi
Indlæg: 181
Tilmeldt: 27. okt 2011 06:43

Hej!

Indlæg af sandi » 6. nov 2011 14:24

Hejså! Jeg vil meget gene sige et store TAK fordi vi, min 16 stor ++ hamster opdræt har få lov til at deltage i det fantastisk forum.
Jeg har prøvet på at opdræt et lukket circle af Winter Whites med mit hoved emne er lagt på at opdræt kun 100% renavlet individer, og være medlem af den kamp i mod de opdræt af hybrid dyr. Hamsterhold i hele verden har ikke brug for hybrid dyr, der er hamstere nok for alle hvilket er RENE avlet dyr, så hvorfor lave unger som er hybrider? Jeg har også her for nylig udvidet mit opdræt, og jeg siger opdræt her fordi en dejlig dag vil jeg forhåbenligt kunne bliv til et DHF opdrætter!!!!Mine avlsdyr er allesammen valgt med det i sind, og der er også hentet Nogle fra udlandet for at hente ny blood så vi undgår indavlet dyr så vidt som mulig.
        Jeg har lige hentet 2 dejlig langhårs Satin Syrian Hanner, og 2 tricolour hunner , Syrian. glathåret. Det er mening jeg skal parre dem og jeg tror der kommer nogle meget spændende resultater ud af det! Jeg lever og ånder for Hamstere, fordi jeg er blivet handicappet og ikke kan have hund eller kat, , fordi jeg bor i et handicappet-venlig hus hvor der ikke må være hund og kat! Ok, nogle nok undre sig hvilket handicap jeg har, vel, jeg har mistet mit V. ben for 1 år siden i en ulykke, og derfor sidder i kørestole.
        At bliv et DHF opdrætter og får stamtavler på ALLE min dyr bliver et stort arbejde, Jeg stammer fra danmark, men har fået min skolegang i UK og min uddanelse, som er Biologi teknikker og dyr passer. :hgrin:
Jeg vil gerne vær aktiv i forum, og jeg har allerede nogle spørgsmål jeg vil gerne stille, fordi der er mange mange ting jeg ikke ved, og man kan aldrig blive færdig ved at lære. men jeg har ikke nogen stort database med alt, og jeg har meget at lære fra denne vinuderlig forum, med alle medlemmer som jeg føler jeg kan lære meget ny af. Vi er ALDRIG færdig ved at lære,  for hver gang et ny kuld kommer til verden, er et mirakel fra Gud......... :!:  :hkiss: M.V.H. Sandi
P.S. Mine dansk sprog er ikke god, den skriftlig har jeg stor vanskligheder ved at lær grammatik, så vær sød og derfor tilgive mig hvis og når jeg laver mange mange fejl! Jeg forsøger at blive bedre for hver dag som går. Undskyld..... :oops: Jeg har lige læste dette styk tekst igen, og jeg kan se at jeg kan ikke rigtigt sige de ting på dansk, så nogen gang kommer ting ud forkert og jeg finder ud af at jeg har skrevet noget som jeg ikke mener, så UNDSKYLD hvis jeg skriver forkert.
sandi : all good things comes to those who wait....

Besvar