hejsa og hyggeligt gensyn.

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
Besvar
contraria
Indlæg: 768
Tilmeldt: 25. nov 2007 15:06

hejsa og hyggeligt gensyn.

Indlæg af contraria » 8. nov 2011 20:07

Hej alle sammen.

For jer som ikke har mødt mig før. Mit navn er Amanda. Jeg er en ung kvinde på snart 25 år. Jeg er ordblind, så i må undskylde for de fleste af mine stave fejl, jeg gør sefølgeligt mit bedste for at undgå dem, men de vil forekomme. Jeg er den lykkelige ejer af stamnavnet Contraria's. Og har haft nogle fantastiske år som guldhammi opdrætter, for nu en del år siden. En masse kuld og håndtere har været gennem mine hænder i tidens løb,

Til jer allesammen. Jeg er så utrolig glad for at være tilbage.... Eller det vil sige, tilbage på forummet... Pt har jeg ingen hamstere og det kommer der heller ikke foreløbigt.
Jeg har været fraværende grundet en dybdepression.... Grunden til denne er mange, som jeg helst vil undlade at drage jer med ind i, men en af dem er falske rygter om min måde at holde og passe mine dyr på, så derfor er dette lidt et sats, havde sat mig for at jeg var færdig med forums, men efter som jeg ikke kan blive hamster opdrætter uden at være aktiv her inde, så må det blive en prøve og kun tiden vil kunne vise om jeg vænder helt hjem til jer folkens.
Jeg har været gennem meget siden jeg stoppede her inde, og efter en intens og hård kamp mod depration er jeg nu tilbage. Depressionen vin desværre være noget jeg må kæmpe i mod resten af mit liv, men jeg er nu nået så langt i kampen at jeg som person er en næsten total forandret person end den amanda som nogle af jer kender. Jeg har virkelig savnet hamsterne og at dele min pasion for disse med lige sindet.

Så jeg ville bare lige sige hej, og fortælle at jeg nu er tilbage igen.
de venligste hilsner amanda

Eva-trold
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. mar 2011 14:09

Indlæg af Eva-trold » 8. nov 2011 21:17

Velkommen tilbage Amanda!
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

Lunte
Indlæg: 10
Tilmeldt: 28. okt 2011 18:19

Indlæg af Lunte » 8. nov 2011 23:05

Hey Amanda! :D

Ved ikk om du kan huske mig, men jeg var inde hos dig dengang du boede på et kollegie værelse med alle dyrene, og jeg kan ihvertfald skrive under på at ALLE dyr havde det super godt hos dig! :D

contraria
Indlæg: 768
Tilmeldt: 25. nov 2007 15:06

Indlæg af contraria » 9. nov 2011 02:53

Tak eva og lunte.

Ja jeg når så stadig på et kollegie værelse i Lyngby, så køkken er ikke forandret det store. Pt har jeg kun min dejlige hankastrat på  10 år. Men der skulle gerne flytte en kat mere ind, i 2012...

Og jo sefølgeligt kan jeg huske dig lunte, hvordan kan man klemme en person ,fra hvis totte opdræt min fik den mest dejligste Rex tot... Å min dejlige rotte pige.
de venligste hilsner amanda

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Indlæg af darkangel87 » 10. nov 2011 15:10

hej Contraia og velkommen tilbage
Lyder godt at du er kommet så langt, kender selv problemet, men det kan vi jo altid tage en snak om hvis det er.
Er faktisk selv lige begyndt at komme en del i lyngby

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 10. nov 2011 19:53

Dejligt at se dig igen!

Besvar