Hejsa hamsterfolk

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
Besvar
chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Hejsa hamsterfolk

Indlæg af chlin » 11. mar 2012 23:55

Nu har jeg (langt om længe) meldt mig ind i DHF og vil derfor fortælle lidt om mig selv.
Jeg hedder Christina og bor og arbejder i Grindsted som social- og sundhedsassistent i hjemmeplejen.
Jeg er vokset op i et dyrerigt hjem med skiftevis høns, marsvin og kaniner. Min store passion dengang var også heste.
Da jeg flyttede hjemmefra havde jeg et par år et par dejlige marsvin boende, men måtte sige farvel til dem da jeg var oplevelseslysten. Nu har jeg så slået mig til ro igen og for halvandet år siden begyndte længslen efter et nyt kæledyr så at opstå.
Dengang fik bl.a. denne hjemmeside mig til at vælge at det ideelle dyr for mig måtte være et hamster, så jeg købte dværghamsteren Cirkeline i den lokale dyrehandel. Hun var sikkert totalt uægte, men den skønneste lille pige som jeg har haft utrolig mange skønne timer sammen med :-)  :D  
Hun har gjort at jeg er blevet bidt af en gal hamster, jeg knuselsker disse små skønne dyr. Der er da ikke noget bedre end at blive modtaget af sådan et lille dyr der kravler rundt i tremmerne når man kommer hjem fra arbejde  :lol:
Cirkeline sov stille ind for en uges tid siden og nøj hvor jeg savner hende! :cry:
Nu hvor jeg har fået mere forstand ( :roll: Tror jeg da :?:  ) på hamstre, så drømmer jeg om at prøve at få et kuld unger - og hvem ved hvad det yderligere kan udvikle sig til ?  :?
Så nu afventer jeg bare at mit nye hamster bliver klar til at flytte hjemmefra. En dejlig guldhamster fra Malthes-hamsteropdræt, som jeg glæder mig til at lære at kende.
Ja det var så lidt om mig, jeres nye medlem

mvh Christina

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 12. mar 2012 09:09

Velkommen til. Det bliver da hyggeligt at få en ny lille hamster.
Jeg håber du bliver glad for at være her  :D

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Indlæg af darkangel87 » 12. mar 2012 12:24

velkommen til
sjovt sammentræf min mor arbejder også som social og sundhedsassistent i Grindsted :)

Pauline
Indlæg: 171
Tilmeldt: 27. dec 2010 11:24

Indlæg af Pauline » 12. mar 2012 13:12

Velkommen til!
Mvh Pauline
R.I.P min højt elskede Roseline<3 - fra d. 12 februar 2011 - d. 26 november 2012.

Desiree
Indlæg: 1026
Tilmeldt: 5. jun 2007 15:49

Indlæg af Desiree » 12. mar 2012 16:57

Velkommen :)
mvh Desiree

Gunvor
Indlæg: 269
Tilmeldt: 30. jan 2012 11:24

Indlæg af Gunvor » 12. mar 2012 17:18

Velkommen til! Måske ses vi til udstillingen i Valby?
:D
Med venlig hilsen

Gunvor


http://hamstervejen.weebly.com

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Indlæg af chlin » 12. mar 2012 23:49

Gunvor skrev:Velkommen til! Måske ses vi til udstillingen i Valby?
:D
Tak! Ja jeg ville gerne prøve at komme med og opleve sådan en udstilling men Valby er rigeligt langt væk herovre fra det mørke Jylland

Laeborg
Indlæg: 6782
Tilmeldt: 7. nov 2010 23:40

Indlæg af Laeborg » 13. mar 2012 15:31

Velkommen til - og sjovt at se en anden fra Grindsted :P
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 13. mar 2012 16:48

chlin skrev:
Gunvor skrev:Velkommen til! Måske ses vi til udstillingen i Valby?
:D
Tak! Ja jeg ville gerne prøve at komme med og opleve sådan en udstilling men Valby er rigeligt langt væk herovre fra det mørke Jylland
Du har ret i det virker som langt væk. Min mand og jeg tager turen i toget, men hvis du eller andre i jylland vil med, så kan vi da arragere en fælles tur med tog (jeg kan ikke tulbyde biltur, da jeg ingen har). Ved ikke om det har interesse, men ellers kan du skrive en pb til mig  :D
Det kunne være fedt hvis os fra jylland også kom til udstilling og generalforsamling

Besvar