Hejsa... er ny her..

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
Besvar
blackia
Indlæg: 1
Tilmeldt: 17. jun 2012 14:28

Hejsa... er ny her..

Indlæg af blackia » 17. jun 2012 14:48

Synes det er lidt svært hvad man skal skrive, men...

Jeg hedder Rebecca og er 30 år. Pt bor jeg i Horsens.

Jeg er uddannet dyrepasser, blev udlært på "Hansenberg" i Kolding nogle år siden, og har altid været omgivet af dyr og har hele mit liv elsket dyr.

I mit voksen liv har jeg selv haft mange forskellige slags dyr og lige for tiden, har jeg 2 tamrotter(et par) og 2 sibisisk dværghamser (et par.. de går i hver deres bur)

På et tidspunkt kan jeg godt tænke mig et par guldhamster, som man kan avle på, gerne langhåret, hvis det er mulig

Nu håber jeg, at jeg,gennem Dansk hamster forening, kan få mere viden og udveksle, samt få ider, hvad man kan gøre for de forskellige hamster osv
...

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Indlæg af chlin » 17. jun 2012 15:00

Jamen velkommen her på forum, det er altid dejligt at se nye folk herinde.
Langhårede guldhamstere? Jamen det sku vi da nok kunne hjælpe dig med  :D
Indtil da, så håber jeg at du må finde en masse gode informationer her på hamsterland.dk - spørg endelig hvis der er noget du har brug for at vide
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 17. jun 2012 15:31

Velkommen til  :D

Jeg håber du bliver glad for at være her.

Nu ligger jeg mærke til du skriver du har et par sibirske dværghamstere. Så ville jeg bare lige sige at der ikke findes en hamster art der hedder sibirsk, men at det er en blanding mellem to arter (cambells og vinterhvid dværghamster). De kendetegnes også under navnet hybrid. At de er hybrider gør dem ikke til dårlige hamstere, de bør bare ikke avles på. Der står mere om hybrider her: http://www.hamsterland.dk/hybrider.htm

Det er dejligt at læse du er et dyremenneske. Det er altid dejligt at høre  :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Simse
Indlæg: 268
Tilmeldt: 22. sep 2008 19:31

Indlæg af Simse » 17. jun 2012 16:01

Velkommen til

Jeg går pt. på Hansenberg, dog gik jeg over til landbrugsuddannelsen, men tager dyrepasseruddannelsen bagefter.  :)

Jeg har et lille hamsteropdræt i Silkeborg og har pt. 4 hunner på 5 uger til salg, som er langhåret.
Læs mere om dem her, hvis du er interesseret; www.simses.webs.com
Mvh. Simone og de der hamstere ;-)
Billede
Facebook side: https://www.facebook.com/SimsesDyr

Besvar