Jenna, Theodore & Nanna Læborg

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
Besvar
NannaLaeborg

Jenna, Theodore & Nanna Læborg

Indlæg af NannaLaeborg » 26. nov 2012 22:43

Hejsa alle sammen :D

Mig og "Dansk Hamster Forening":
Jeg har været medlem af "Dansk Hamster Forening" i lige knap 2 måneder. Jeg har været til to udstillinger  med min dværghamster Jenna, hvor hun første gang fik noget som hedder "Publikums Favorit" og anden gang fik hun Ærespræmie og Dommerens favorit. Jeg er rigtig glad for at være medlem af foreningen og jeg synes det er super hyggeligt at være med til alle agnemaner og vise samt fortælle om agility for hamstere.

Om mig:
Mit navn er Nanna Kristensen Læborg, jeg er 13 år gammel og det blev jeg den 28/10. Jeg er født og opvokset  i en lille by ved navn Grindsted, med min mor Jonna og min far Dan, Mine to storesøstre Maja og Anja, og min storebror Jonas, som også er her på forumet. Han går under navnet "Laeborg" herinde og har med sin kæreste et opdræt af rotter og hamstere, som hedder "Donau's Opdræt". Jeg har gennem hele mit liv haft hund, og en del af livet har Maja og Jonas haft hver deres kaniner. Nu har jeg så selv en kanin (Prince Eddie), en hund (Balou) og to hamstere (Jenna og Theodore).  

Om mine hamstere:
Som sagt har jeg 2 hamstere, Jenna og Theodore.

Jenna er fra min storebrors opdræt, hvor jeg har fulgt hende sidden hun var en helt lille reje. Hun har fødselsdag den 26/10-11. Jenna har været med på 2 udstillinger og allerede ved den første udstilling vidste jeg bare at det her, det var noget for mig! Jeg begyndte så at komme med til de andre agnemaner, hvor Jenna selvfølgelig også kom med. Jeg regner med at Jenna når at komme med til 3-4 udstillinger mere, inden hun når aldersgrænsen.
Theodore lærte jeg først at kende til et messe, hvor jeg blev spurgt af dyrehandleren om jeg ville hjælpe lidt til. Jeg sagde selvfølgelig ja. Jeg begyndte at snakke meget med ham, og jeg blev bare helt forelsket. Myrna, som dyrehandleren hedder, sagde at jeg måtte få ham med et bur hvis min mor sagde ja. Men jeg var ret så sikker på at hun ville sige nej, da jeg også skulle  have fra min storebrors kuld. Men jeg fik hende overtalt, og næste dag tog vi ned til Myrna, hvor jeg straks gik ind og fandt ham. Jeg måtte vælge et bur til 300 cirka, men det var små "Weekend bure" så jeg gav selv 200 kroner ved sidden af, og købte så et ordenligt bur. Nu har jeg haft ham i 3 uger, men han er mindre end min dværghamster. (Han er guldhamster). Jeg regner ikke med at tage ham med til udstillinger, og hvis han skal med bliver det under kæledyr, da han er så lille.  
Den hamster som jeg har skrevet lidt om, at jeg skal have fra min storebrors kuld, får jeg engang til  Januar. Min storebror og hans kæreste, har valgt at temaet er "Amerikanske Præsidenter" da det er deres A-kuld af Guldhamstere. Det skal være en dreng, og han kommer nok til at hedde "James Garfield" men bliver kaldt for Garfield.

Det var så >Lidt< fra mig, jeg glæder mig til at begynde på forumet.

Kærlig hilsen
Nanna
Vedhæftede filer
Jenna.jpg
Jenna
Jenna.jpg (54.51 KiB) Vist 6130 gange
Theodore.jpg
Theodore
Theodore.jpg (80.13 KiB) Vist 6130 gange

Laeborg

Indlæg af Laeborg » 26. nov 2012 23:05

Velkommen herind :wink:
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

annette gregersen

Indlæg af annette gregersen » 26. nov 2012 23:06

Velkommen til dig.

ja, vi fik en hyggelig snak til petshow
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.

chlin

Indlæg af chlin » 26. nov 2012 23:22

Hej Nanna
SKØNT at du endelig er kommet herind på forum!
Velkommen til
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

chlin

Indlæg af chlin » 26. nov 2012 23:22

Hej Nanna
SKØNT at du endelig er kommet herind på forum!
Velkommen til
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Luna

Indlæg af Luna » 26. nov 2012 23:23

Velkommen til! :) fedt at se dig lave agility til sidste udstilling!:)
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 26. nov 2012 23:40

velkommen til
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 27. nov 2012 09:06

Velkommen til Nanna.

Dejligt at se du også er kommet herind  :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Freja

Indlæg af Freja » 27. nov 2012 10:23

Hej Nanna.
Velkommen til dig og dine hamstere. Det var hyggeligt at sludre med dig til udstillingen  :D
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere

NannaLaeborg

Indlæg af NannaLaeborg » 28. nov 2012 15:29

Mange tak alle sammen :D

Von Bling

.

Indlæg af Von Bling » 24. dec 2012 14:34

ih, så er du også kommet på forum!!  :D
- ja, jeg har haft en lille "pause" herinde fra, men vender stærkt tilbage da  :P
Mvh. Stine, Medina & Pippi <3

Besvar