Forsinket hej

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
Besvar
Rollo
Indlæg: 42
Tilmeldt: 29. jan 2012 19:27

Forsinket hej

Indlæg af Rollo » 21. dec 2012 11:56

Jeg kan se jeg aldrig har præsenteret mig selv herinde, kun luret lidt med i ny og næ.

Jeg hedder Julie Rollo, er lige rundet de 25 år og er bosat i Vestervig i et dejligt stort hus (= Plads til mange dyr! ;) ) sammen med min forlovede Kim.

Her bor vi med en forfærdelig masse dyr, vores fælles opdræt er vores West Highland White Terriers, vi har selv 6 hunde - hvor den ene bor hos min mor, og så venter vi (forhåbentligt da!) to kuld hvalpe til foråret, så der bliver nok at se til - men det er bare herligt :-)

Så har jeg opdrættet marsvin on/off siden jeg var 16 år, men er ved at holde det på et minimum, har nogle enkelte teddyhunner jeg godt vil holde i avlen men ellers er det ren hygge.

Kaninerne har derimod fået min stigende interesse, så der har jeg dværgvædder i satin, rex og satinrex :-)

Har nogle skønne kælerotter også, som bare er til kæl og hygge.

Så er der vores flok på 6 katte - vi startede med ikke at skulle ha' kat, men øhm... Sådan går det når man finder hittekatte rundt omkring som trænger til lidt kærlig pleje  :oops:

En hest er der også, hun er dog "opstaldet ude i byen" - min kæreste mener ikke naboerne vil være tilfredse med at jeg har hende i baghaven - desværre!

Nå, men - det jeg er her for; Hamsterne.

Har tidligere haft hamstere, en enkelt guldhamster og to psykotiske hybrider, mistede min lille PsykoHams for nogle måneder siden og hun er altså savnet - hun var en værre lille bider, men hun var nu meget hyggelig at sidde og betragte ;-)

Så da min lillesøster - Ellisif, Hyggehulens - har boet her et halvt års tid med sit opdræt af guldhamstere, blev jeg jo lidt fanget af dem - lige pt. passer jeg også hendes guldhammier for hende, og det er jo nogle utroligt dejlige dyr.

Lige nu har jeg selv to guldhamstere, jeg har Morpheus - skal se om jeg kan betegnelsen korrekt ;-) Han er hvidbåndet zobel skimmel, købt i en dyrehandel, så lidt forskrækket endnu men han er ved at opdage at jeg har guf med, så helt slem er jeg ikke.
- Så har jeg en creme farvet hun, som pinligt nok ikke er navngivet endnu. En jeg faldt for i en anden dyrehandel og nok fik lidt ondt af, men hun er bare bedårende, utrolig tam og hyggelig, - når selv min mor som synes smådyrene er "noget værre pjat" kan få sig selv til at sidde og holde hamsteren og møsse med den, så der sgu noget ved hamsteren ;)

Min plan/drøm er lidt at langsomt få fundet nogle flere guldhamstere, - der bliver købt nogle gode store bure hjem her i starten af det nye år, så der er plads til nogle flere guldhamstere og så må jeg se hvor det bærer henad.
- Har ikke travlt, skal være de helt rigtige dyr man lige falder pladask for :)

Det blev en længere smøre, men det er så mig og alle mine dyr :-)

Glædelig jul til Jer alle!
Hilsen Julie Rollo

Hjemmeside: rollos.dk
Facebook: Rollo's Dyr
Opdræt af: West Highland White Terriers, Dværgvædder i satin og rex

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 21. dec 2012 18:03

Velkommen til  :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Indlæg af darkangel87 » 21. dec 2012 18:25

velkommen til
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

annette gregersen
Indlæg: 2633
Tilmeldt: 21. okt 2012 18:27

Indlæg af annette gregersen » 22. dec 2012 22:36

velkommen
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.

Laeborg
Indlæg: 6782
Tilmeldt: 7. nov 2010 23:40

Indlæg af Laeborg » 22. dec 2012 22:45

Velkommen til :)
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Indlæg af chlin » 23. dec 2012 02:03

velkommen
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Besvar