Hej med jer!
Hej med jer!
Hej med jer!
Jeg har længe prøvet at oprette en bruger herinde- Men har været for dum til at afslutte det. Men nu er jeg kommer herind og vil lige introducere mig selv og mine hamstre.
Jeg er født med navnet Anna og er 13 år. Min fritid består kort og godt af lektier, mine dyr & venner, familie.
Jeg har en kær hamster, med navnet Bims.
Hun er en (hybrid) russisk dværghamster, Agouti. Hun elsker solsikkefrø og jordnødder.
Hun blev født d. 29. September, og jeg fik hende i starten af November.
Jeg købte hende i Bonnie Dyrecenter i Lyngby, hvilket, hmm. Jeg ville aldrig sige at jeg fortrød at købe hende der, men jeg vil altid sige: Hvis jeg skal have dyr igen, så ville jeg uden tvivl vælge opdrættere.
Jeg har også en bruger på Gnavergalleri med navnet MissBims.
Jeg har længe prøvet at oprette en bruger herinde- Men har været for dum til at afslutte det. Men nu er jeg kommer herind og vil lige introducere mig selv og mine hamstre.
Jeg er født med navnet Anna og er 13 år. Min fritid består kort og godt af lektier, mine dyr & venner, familie.
Jeg har en kær hamster, med navnet Bims.
Hun er en (hybrid) russisk dværghamster, Agouti. Hun elsker solsikkefrø og jordnødder.
Hun blev født d. 29. September, og jeg fik hende i starten af November.
Jeg købte hende i Bonnie Dyrecenter i Lyngby, hvilket, hmm. Jeg ville aldrig sige at jeg fortrød at købe hende der, men jeg vil altid sige: Hvis jeg skal have dyr igen, så ville jeg uden tvivl vælge opdrættere.
Jeg har også en bruger på Gnavergalleri med navnet MissBims.
Re: Hej med jer!
velkomme, men der er ikke noget der hender russisk dværghamster, det er et andet navn for siberisk dværghamster, som jo er en hybrid mellem de 2 arter: Campell og vinterhvid
-
Hej og velkommen til
Hun ved godt at det er en hybrid, men den er sikkert købt som en "russisk dværghamster" og ikke sibirisk.
Hun ved godt at det er en hybrid, men den er sikkert købt som en "russisk dværghamster" og ikke sibirisk.
-
velkommen til
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Har læstSimse skrev:Hej og velkommen til
men blev lidt i tvivl da der blev både nævnt "en art" og hybrid
Velkommen til! Håber du og Bims bliver glade for at være her på forum
-