hej fra Tåstrup
hej fra Tåstrup
Hej, jeg hedder Mona, jeg er 27 år, og fik min første hamster igår. Jeg ved desværre ikke meget om ham, da han var en gave, andet end han er en sort dværghamster og bliver 5 uger på lørdag men han er meget nysgerrig og der er allerede godt gang i ham.
Jeg har haft kanin i mange år, og glæder mig til at lære hamster verdenen bedre at kende
Er glad for allerede at være blevet taget så godt i mod her på forum med alle mine nybegynder spørgsmål.
Jeg har haft kanin i mange år, og glæder mig til at lære hamster verdenen bedre at kende
Er glad for allerede at være blevet taget så godt i mod her på forum med alle mine nybegynder spørgsmål.
Senest rettet af Monty86 19. dec 2013 13:11, rettet i alt 1 gang.
Med Venlig Hilsen
Mona og Bigfoot
Mona og Bigfoot
Re: hej fra Tåstrup
Hej Mona
Velkommen til og tillykke med din nye hamster. Jeg håber du bliver glad for at være her
P.S. Har selv boet i Taastrup engang, så bliver altid lidt nostalgisk når jeg ser navnet
Velkommen til og tillykke med din nye hamster. Jeg håber du bliver glad for at være her
P.S. Har selv boet i Taastrup engang, så bliver altid lidt nostalgisk når jeg ser navnet
Velkommen til Mona!
Fedt med din nye hamster
Håber du kan lide, at være på forummet
Fedt med din nye hamster
Håber du kan lide, at være på forummet
Calobe's hamsteropdræt
-
Velkommen og tillykke med den:) hvor er den fra?
Jeg ved det desværre ikke, da min kæreste gav mig den i gave. Jeg kunne forestille mig den er fra en dyrehandler..Luna skrev:Velkommen og tillykke med den:) hvor er den fra?
Med Venlig Hilsen
Mona og Bigfoot
Mona og Bigfoot
Velkommen til forummet
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Velkommen
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
-