Halløj :)

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
Mio
Indlæg: 6
Tilmeldt: 3. apr 2014 12:17

Re: Halløj :)

Indlæg af Mio » 5. apr 2014 09:04

Maia skrev:
Mio skrev:Tak tak :)
Jamen vi bor som sagt på Lolland :)
Vil prøve tut-zoo så :) mon Heidi stadig er en del af det? Hende har jeg købt en rottepige af engang :D
hvor ser man hvor der er udstillinger? Det kunne da være sjovt :D
Lykke er Heidi, hun har skiftet navn :)
Ah, okay :D spændende..
taysha skrev:velkommen til, håber du finder lige den helt rigtige. Dejligt at høre at I gør jer så mange tanker om det :D
Der er så mange der bare impulskøber, så jeg bliver altid så glad når jeg hører om sådan nogen som dig ;)
Jamen tak. Nu har jeg jo været i "rottefaget" i mange år, og er selv en af dem, der krummer tæer, når folk bare køber dyr uden at tænke sig om :)

StaldSarbo
Indlæg: 28
Tilmeldt: 3. feb 2014 10:44

Re: Halløj :)

Indlæg af StaldSarbo » 6. apr 2014 15:25

Velkommen til :-) :D
MVH Stald Sarbo' Stiklinger og Syriske smågrise RATS<3

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Re: Halløj :)

Indlæg af milla.b » 6. apr 2014 17:28

Velkommen til :D
Jeg er blandt andet opdrætter af campbells og bor i Gørlev tæt ved Kalundborg. I kan eventuelt gå på krak og skrive 4281 Gørlev, så i kan se hvor langt væk det er :D Men ellers er der også opdrættere i KBH og Jylland af dværghamster.
Mener ikke der er nogle på Fyn? :D
Calobe's hamsteropdræt

Mio
Indlæg: 6
Tilmeldt: 3. apr 2014 12:17

Re: Halløj :)

Indlæg af Mio » 6. apr 2014 18:12

Tak :)
Synes godt nok det er ærgerligt at der ikke findes flere avlere på Sydsjælland, Lolland eller Falster :?: vi må lave en udflugt nordpå :D

Lykke O
Indlæg: 27
Tilmeldt: 31. jan 2013 17:09

Re: Halløj :)

Indlæg af Lykke O » 8. apr 2014 09:56

Hej Mio...ja, jeg har stoppet mit rotteopdræt for nogle år tilbage og har nu hamster, sammen med min datter.
Vi har alle de arter, der holdes som kæle-og kigge-på-hamstre herhjemme.

Campbells kommer der i slutningen af denne måned.
- har pt. også lidt roboer til salg og flytteklar om nogle uger.

Vinterhvide forsøger jeg at parre men har ikke haft det store held iår...men det kommer nok lige pludseligt.
- kinesere kommer først nu...har en hun, der har den rette alder, men henter først et par hanner i morgen, så de kommer også.

// LYKKE

Lykke O
Indlæg: 27
Tilmeldt: 31. jan 2013 17:09

Re: Halløj :)

Indlæg af Lykke O » 8. apr 2014 09:59

Og tak for anbefalingerne, de damer ;-)

Mio
Indlæg: 6
Tilmeldt: 3. apr 2014 12:17

Re: Halløj :)

Indlæg af Mio » 8. apr 2014 10:10

Hej Lykke. Kan godt huske, du stoppede med rotterne. Men hvor er det hyggeligt at du er fortsat med avl af hamstere :D
Kunne det være en mulighed at min kæreste og jeg kom ind og mødte de forskellige arter?

Håber det lykkedes for dig både med de vinterhvide og med kineserne :D Hvor spændende..

Besvar