Hej
Re: Hej
Hej og velkommen.
Hvis du har mulighed for at lægge et billede ind, så er jeg helt sikker på at der er nogen som ved noget om farver, der kan hjælpe
Hvis du har mulighed for at lægge et billede ind, så er jeg helt sikker på at der er nogen som ved noget om farver, der kan hjælpe
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
-
Velkommen til
Læg endelig billeder ind af dine dejlige hamstere
Læg endelig billeder ind af dine dejlige hamstere
-
Velkommen til
Ja det vil være rart med et billede
Ja det vil være rart med et billede
Moeskjær's Hamsteropdræt
Facebook: moeskjaer's hamstery
Facebook: moeskjaer's hamstery
Hvis det er dit profilbillede, så er det desværre for lille til rigtig at kunne se.
Når du er inde og skrive et indlæg, så vil du kunne se nedenunder "Udfør", "vis prøve" og "gem kladde" en boks - upload af vedhæftede filer. Klik på den og så find det billede som du vil sætte ind. Man kan så få billedet ind i teksten.
Du kan også bruge Imgur - hvis du kender det.
Når du er inde og skrive et indlæg, så vil du kunne se nedenunder "Udfør", "vis prøve" og "gem kladde" en boks - upload af vedhæftede filer. Klik på den og så find det billede som du vil sætte ind. Man kan så få billedet ind i teksten.
Du kan også bruge Imgur - hvis du kender det.
Ha' en glad dag
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Hvor ser den fin ud
Jeg er ikke helt blevet klog på det med farverne endnu, så der må vi have nogen på banen som ved lidt mere om det. Men jeg kan da vist nok sige så meget, at det hvide bælte om maven, kalder man hvidbåndet.
Jeg er ikke helt blevet klog på det med farverne endnu, så der må vi have nogen på banen som ved lidt mere om det. Men jeg kan da vist nok sige så meget, at det hvide bælte om maven, kalder man hvidbåndet.
Ha' en glad dag
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
-
Hej Lars - og velkommen til!
Så vidt jeg kan se på billederne, er din guldhamster det, der kaldes: korthåret hvidbåndet sort
Så vidt jeg kan se på billederne, er din guldhamster det, der kaldes: korthåret hvidbåndet sort
Hej lars. Jeres er en hun ellers har de store "kugler" sorry, kunne ikke komme på et pænere ord :p alle guldhamstere er syriske. Der er flere opdrættere som opdrætter korthåret gylden, som farven på ham på banneret hedder mon ikke nogen af dem melder sig på banen her?
Hamstere skal gå alene.
Alle guldhamstere er syriske.
Den på banneret er korthåret gylden, og det er sådan de ser ud i naturen.
Jeg har 3 korthåret gylden og det er planen de to skal parres så der forhåbentlig kommer korthåret gylden ud af det.
Alle guldhamstere er syriske.
Den på banneret er korthåret gylden, og det er sådan de ser ud i naturen.
Jeg har 3 korthåret gylden og det er planen de to skal parres så der forhåbentlig kommer korthåret gylden ud af det.
Fra mig og Zoo
-
Hej Lars.
Velkommen til.
Det er en fin guldhamster du har.
Guldhamster er ikke en flok dyr, så de skal gå alene
Velkommen til.
Det er en fin guldhamster du har.
Guldhamster er ikke en flok dyr, så de skal gå alene