Hallihøjsa

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
JaneSørensen
Indlæg: 652
Tilmeldt: 11. nov 2014 19:02

Hallihøjsa

Indlæg af JaneSørensen » 19. nov 2014 15:02

Hej med jer

Jeg hedder Jane og har altid elsket dyr både store og små. Gennem mit arbejde blev jeg forelsket i en guldhamster fra Hamsterheaven. Fuldstændig ny på tapetet tog jeg med til udstilling i Otterup, hvor jeg for alvor blev grebet af den fælles kærlighed folk i dette forum har til sine guldklumper. På selv samme udstilling faldt jeg pladask for en af Kenneth Worms vinter hvide piger og tog hjem fra Otterup en mere end, jeg tog afsted.
I den efterfølgende tid fik jeg kontakt til nogle søde opdrættere herinde og lagde billet ind på en pearl vinter hvid han fra Kolds opdræt, som jeg får hjem d. 28 november. Så burde alt jo være fryd og gammen, men desværre mistede jeg min guldhamster til en blodprop i den unge alder af 3 måneder. Dette har skræmt mig midlertidigt væk fra den hamster kategori. Dette på trods af jeg godt ved, sandsynligheden for det sker igen er meget lille.
Min 7 årige søn Benjamin er også blevet grebet af hamster livet, så vi deler nu passionen og kærligheden for disse dejlige væsener.
Til sidst vil jeg sige tusind tak for den åbenhjertige modtagelse, jeg har fået.

Mvh Jane
Med Venlig Hilsen Jane Sørensen

Benji's hamsteropdræt

Hamsterguf9000
Indlæg: 1326
Tilmeldt: 30. okt 2013 10:18

Re: Hallihøjsa

Indlæg af Hamsterguf9000 » 19. nov 2014 15:12

Velkommen Jane! :D
Tillykke med de nye små! Skal du ikke sætte nogle billeder ind af dem? Jeg har godtnok mødt din lille vinterhvide pige fra Kenneth Worm (Jeg er hans kæreste), men jeg vil da gerne se hvor stor hun er blevet. Jeg var selv rimelig forelsket i hende :love:

Jeg er ked af at høre din guldbamse har fået en blodprop :(
Det er der desværre ikke så meget man kan gøre ved. Det er vist ikke noget der ligger til arten, men noget der kan ske for dem alle. Det skal ikke skræmme dig væk fra at have den skønne art :)

Maia
Indlæg: 504
Tilmeldt: 27. nov 2011 09:57

Re: Hallihøjsa

Indlæg af Maia » 19. nov 2014 15:24

Velkommen til :)
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg

0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)

Colour Point
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 24. mar 2014 20:15

Re: Hallihøjsa

Indlæg af Colour Point » 19. nov 2014 15:35

Hej Jane :)

Velkommen på forum , og tak for nogle hyggelige snakke når du har været forbi som
Taxa service for Lobe (som i øvrigt tager på men holder en slanke linie :P )

Du behøver skam slet ikke være skræmt af guldhamster delen , der skal nok komme igen, men jeg forstår sagtens dit ønske om at arbejde med de vinterhvide :)
Med Venlig Hilsen
Trine // Colour Point.
www.colourpointhamster.com eller http://www.facebook.com/colourpointhamster

vonJul
Indlæg: 506
Tilmeldt: 21. jan 2013 00:14

Re: Hallihøjsa

Indlæg af vonJul » 19. nov 2014 17:14

Hjerteligt velkommen til :-)
Iiih ja kom endelig med billeder af den smukke pige du har dig :)

Ang guldbamserne så er der bare nogle af os der er noget uheldige med dem, men lad dig endelig ikke skræmme væk af det :)

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Hallihøjsa

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 19. nov 2014 18:23

Velkommen til forum Jane, og det store hamster fællesskab

:welcome:

Skønt at se dig herinde også :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

LiseJuul
Indlæg: 940
Tilmeldt: 10. sep 2013 18:54

Re: Hallihøjsa

Indlæg af LiseJuul » 19. nov 2014 18:23

Hej Jane!
Kan det passe at det var dig der sad sammen med Bodil til Otterup? Som jeg kom over og snakkede Engelsk med ;)
Hehe, det tror jeg altså det var! Så vil byde dig et rigtigt varmt velkommen til Forum! Jeg håber på at du kan lide det!

Det med guldhamsteren er noget man arbejder sig videre med.. Jeg mistede min 2. avlshun som 3 måneders unge, så hun havde ikke nået at få kuld.. Men da jeg kort tid efter fik tilbudt at adoptere hendes søster kunne jeg alligevel ikke sige nej - de er simpelthen så unikke at jeg ikke kunne forestille mig ikke at have dem som kæledyr, samt at opdrætte dem <3

Jeg kan sagtens forstå din tilbageholdenhed, men du ved når (hvis) du er klar til at få en ny :)
Men held og lykke med de små, du må meget gerne dele nogle skønne billeder af vidunderet :D

Krammer.
Lise
Billede

Rasholm
Indlæg: 2835
Tilmeldt: 26. nov 2013 22:37

Re: Hallihøjsa

Indlæg af Rasholm » 19. nov 2014 21:05

Velkommen til :D
Ha' en glad dag

Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk

JaneSørensen
Indlæg: 652
Tilmeldt: 11. nov 2014 19:02

Re: Hallihøjsa

Indlæg af JaneSørensen » 19. nov 2014 22:47

Hamsterguf9000 skrev:Velkommen Jane! :D
Tillykke med de nye små! Skal du ikke sætte nogle billeder ind af dem? Jeg har godtnok mødt din lille vinterhvide pige fra Kenneth Worm (Jeg er hans kæreste), men jeg vil da gerne se hvor stor hun er blevet. Jeg var selv rimelig forelsket i hende :love:

Jeg er ked af at høre din guldbamse har fået en blodprop :(
Det er der desværre ikke så meget man kan gøre ved. Det er vist ikke noget der ligger til arten, men noget der kan ske for dem alle. Det skal ikke skræmme dig væk fra at have den skønne art :)
Kan sagtens huske dig Mia :D. Jeg skal nok få lagt billeder ind snart. Zarabi er blevet stor og flot og er en rigtig hyggefis :D
Med Venlig Hilsen Jane Sørensen

Benji's hamsteropdræt

JaneSørensen
Indlæg: 652
Tilmeldt: 11. nov 2014 19:02

Re: Hallihøjsa

Indlæg af JaneSørensen » 19. nov 2014 22:49

Maia skrev:Velkommen til :)
Tusind tak :D
Med Venlig Hilsen Jane Sørensen

Benji's hamsteropdræt

JaneSørensen
Indlæg: 652
Tilmeldt: 11. nov 2014 19:02

Re: Hallihøjsa

Indlæg af JaneSørensen » 19. nov 2014 22:50

Colour Point skrev:Hej Jane :)

Velkommen på forum , og tak for nogle hyggelige snakke når du har været forbi som
Taxa service for Lobe (som i øvrigt tager på men holder en slanke linie :P )

Du behøver skam slet ikke være skræmt af guldhamster delen , der skal nok komme igen, men jeg forstår sagtens dit ønske om at arbejde med de vinterhvide :)
Hej Trine
Selv tak, det har været super hyggeligt :D
Med Venlig Hilsen Jane Sørensen

Benji's hamsteropdræt

JaneSørensen
Indlæg: 652
Tilmeldt: 11. nov 2014 19:02

Re: Hallihøjsa

Indlæg af JaneSørensen » 19. nov 2014 22:51

vonJul skrev:Hjerteligt velkommen til :-)
Iiih ja kom endelig med billeder af den smukke pige du har dig :)

Ang guldbamserne så er der bare nogle af os der er noget uheldige med dem, men lad dig endelig ikke skræmme væk af det :)
Tusind tak :D. Skal nok snarest ligge billeder af min guldklump :D
Med Venlig Hilsen Jane Sørensen

Benji's hamsteropdræt

JaneSørensen
Indlæg: 652
Tilmeldt: 11. nov 2014 19:02

Re: Hallihøjsa

Indlæg af JaneSørensen » 19. nov 2014 22:52

mosegaardmortensen89 skrev:Velkommen til forum Jane, og det store hamster fællesskab

:welcome:

Skønt at se dig herinde også :D
Tusind tak Maria :D
Med Venlig Hilsen Jane Sørensen

Benji's hamsteropdræt

JaneSørensen
Indlæg: 652
Tilmeldt: 11. nov 2014 19:02

Re: Hallihøjsa

Indlæg af JaneSørensen » 19. nov 2014 22:56

LiseJuul skrev:Hej Jane!
Kan det passe at det var dig der sad sammen med Bodil til Otterup? Som jeg kom over og snakkede Engelsk med ;)
Hehe, det tror jeg altså det var! Så vil byde dig et rigtigt varmt velkommen til Forum! Jeg håber på at du kan lide det!

Det med guldhamsteren er noget man arbejder sig videre med.. Jeg mistede min 2. avlshun som 3 måneders unge, så hun havde ikke nået at få kuld.. Men da jeg kort tid efter fik tilbudt at adoptere hendes søster kunne jeg alligevel ikke sige nej - de er simpelthen så unikke at jeg ikke kunne forestille mig ikke at have dem som kæledyr, samt at opdrætte dem <3

Jeg kan sagtens forstå din tilbageholdenhed, men du ved når (hvis) du er klar til at få en ny :)
Men held og lykke med de små, du må meget gerne dele nogle skønne billeder af vidunderet :D

Krammer.
Lise
Hej Lise
Du har fuldstændig ret, det var mig :D. Tusind tak, jeg er fuldstændig faldet pladask for dette forum af dyr og mennesker :D. i forhold til guldbamse skal det nok komme en dag :D. Skal nok ligge billeder ind asap :D
Knus
Med Venlig Hilsen Jane Sørensen

Benji's hamsteropdræt

JaneSørensen
Indlæg: 652
Tilmeldt: 11. nov 2014 19:02

Re: Hallihøjsa

Indlæg af JaneSørensen » 19. nov 2014 22:57

Rasholm skrev:Velkommen til :D
Tusind tak :D
Med Venlig Hilsen Jane Sørensen

Benji's hamsteropdræt

Besvar