Ny- søger Vinterhvid

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
Besvar
kløve
Indlæg: 2
Tilmeldt: 25. nov 2015 21:34

Ny- søger Vinterhvid

Indlæg af kløve » 25. nov 2015 21:49

Hej

Vi er en familie med 3 børn. Vi fik for et år siden en dværghamster fra en dyrehandel, som vi alle er blevet meget glade for. Efter hvad jeg har kunne læse mig til, er den jo nok en hybrid, selv om dyrehandleren påstod at den var vinterhvid. Vores lille hamster er meget aktiv og sød, men den er ikke meget for at være i hænderne og kæle, den vil hellere løbe rundt. Nu har vi besluttet at udvide familien med endnu en hamster og denne gang vil vi gerne være sikre på, at den er af arten vinterhvid (mest af alt pga. af deres rolige temperament). Jeg har forsøgt at kontakte forskellige opdrættere, men det virker stort set umuligt at finde en unge (af hunkøn) lige nu. Er der nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak for hjælpen :)

mjoller
DHF - Dommer
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 12. feb 2013 16:56

Re: Ny- søger Vinterhvid

Indlæg af mjoller » 25. nov 2015 22:13

Prøv at kontakte Heidi som har nightangel hamsteropdræt, har set hun har unger nu, men ved selvfølgelig ikke om der er flere ledige :)
De vinterhvide kan godt være lidt svære at finde hvis ikke man har mod på at vente, da der ikke er så mange opdrættere og de som regel får små kuld. Men vinterhvide er helt klart værd at vente på :)
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt

darkangel87
Indlæg: 4103
Tilmeldt: 19. jun 2008 12:22

Re: Ny- søger Vinterhvid

Indlæg af darkangel87 » 26. nov 2015 23:22

Ja jeg har ganske rigtigt vinterhvide unger pt. som sælges fra den 13. december, og der er et par piger ledige endnu.
Bor i Lyngby ved København
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

kløve
Indlæg: 2
Tilmeldt: 25. nov 2015 21:34

Re: Ny- søger Vinterhvid

Indlæg af kløve » 27. nov 2015 22:25

Mange tak for svar :)

Hvor gamle er ungerne, Heidi? Og er der tilfældigvis nogen Pearl imellem?

Vh. Zascha

Besvar