Hejsa

Er du ny bruger på forummet? Så præsenterer dig selv overfor forummets øvrige brugere her.
Besvar
Anna
Indlæg: 607
Tilmeldt: 22. apr 2004 18:56

Hejsa

Indlæg af Anna » 22. apr 2004 19:13

Hejsa

Jeg hedder Anna, og har tre hamstere. To af dem er vinterhvide dværghamstere (Arwen & Èowyn) og den sidste er en guldhamster (Blanquito). Det er ganske nyt for mig at have hamstere, da jeg købte dem i hhv. marts og april i år.
Så for tiden læser jeg en masse om dem, og har heldigvis fundet nogle gode bøger på engelsk, da de danske ikke er så interessante igen :lol:

Udover hamsterne har jeg tre dværgvæddere, og jeg opdrætter marsvin (kæledyr), alm. undulater samt lessons spurvepapegøjer. Alt sammen i en lille målestok :)

Hvis der er nogle der har lyst til at se dyrene, kan de alle findes på min hjemmeside.

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Re: Hejsa

Indlæg af kwo » 23. apr 2004 10:21

Anna skrev:Jeg hedder Anna, og har tre hamstere. To af dem er vinterhvide dværghamstere (Arwen & Èowyn) og den sidste er en guldhamster (Blanquito). Det er ganske nyt for mig at have hamstere, da jeg købte dem i hhv. marts og april i år.
Så for tiden læser jeg en masse om dem, og har heldigvis fundet nogle gode bøger på engelsk, da de danske ikke er så interessante igen :lol:
Hej Anna og velkommen til forummet. :-)
Du har helt ret, selv om næsten alle danske bøger om hamstere er oversatte, så ligger de under den engelske standard på hamster-bøger. (Gad vide hvorfor, vælger man de dårligste bøger til at oversætte? :) )
Anna skrev:Udover hamsterne har jeg tre dværgvæddere, og jeg opdrætter marsvin (kæledyr), alm. undulater samt lessons spurvepapegøjer. Alt sammen i en lille målestok :)
En zoologisk have i lille målestok. :-)

Kenneth

Anna
Indlæg: 607
Tilmeldt: 22. apr 2004 18:56

Re: Hejsa

Indlæg af Anna » 23. apr 2004 16:51

kwo skrev:
En zoologisk have i lille målestok. :-)

Kenneth
Jeps - men ville da ikke have noget imod den blev bare lidt større :lol:

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Re: Hejsa

Indlæg af kwo » 24. apr 2004 06:06

Anna skrev:Jeps - men ville da ikke have noget imod den blev bare lidt større :lol:
Kender det kun alt for godt selv. :-D

Kenneth

Besvar