My Heaven's opdræt
My Heaven's opdræt
består af mig, mor joan,41år og min datter, pernille 9år.
vi opdrætter marsvin, og bor i nordjylland, sammen med vores hund, mollie og 2 perserkatte, og hittemis, og ca 15 marsvin+ca 20 unger pt.
vi opdrætter marsvin, og bor i nordjylland, sammen med vores hund, mollie og 2 perserkatte, og hittemis, og ca 15 marsvin+ca 20 unger pt.

tak tak,jeg får meget brug for det her forum, for jeg har ikke haft hamster før, min søster havde da vi var barn,så jeg kender dem,men har ikke passet dem, jeg har altid haft marsvin, men min datter ville have hamster,og jeg fandt guldhamster på nettet og så skulle vi købe sådan en, men men men, min datter fandt 2 roborovskier og VILLE have dem,
,så nu måtte jeg jo så købe min egen guldhamster ,hvis jeg skulle have sådan en, og det skal jeg da
.....tror nu også min datter falder for hende,de roboer er nu ikke så nemme at ae for en på 9 år, men hun klarer dem så fint,og kæler rigtig meget med dem,....mens det løber og hopper 

velkommen til 

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-