Jeg er ny her på siden. 8-)
Jeg vidste ikke at her fandtes et hamsterforum, men det er da dejligt at der er en masse med erfaring som man kan få råd og vejledning fra.

Jeg har selv ingen erfaring med hamstre, men jeg har et lille spirende ønske i maven om engang at anskaffe mig en hamster. Jeg regner med at ville anskaffe mig en lille hamster engang inden for det næste års tid, og så har jeg jo brug for en masse viden og jeg har også en masse dumme spørgsmål inden som jeg håber på at I vil være hjælpsomme til at svare på. :roll:
Jeg selv er 18 år og går lige nu i 3.g på det almene gymnasium.
Jeg har en del erfaring med andre gnavere end hamstre.

Jeg har selv haft kaniner i 12 år og marsvin i 4 år.
Lige nu har jeg 10 marsvin og 9 kaniner (+ 5 nyfødte kaninunger).
Marsvinene bliver brugt hovedsageligt til hygge.

Kaninerne bliver brugt til kæl og lidt avl for sjovs skyld - mest for at lave nogle sjove og dejlige børnekaniner og fordi det er så hyggeligt med de søde små pelskugler.

- I skal være velkomne til at se alle dyrene på min hjemmeside.

Derudover har jeg også en gnaverpension. Det er hovedsagligt kaniner og marsvin der benytter den, men der har dog også været en enkelt hamster sidste år. Siden da har jeg overvejet anskaffelse af det bette dyr.

Men som sagt får jeg nok brug for en masse råd og vejledning om pasning og jeg glæder mig til at få kigget lidt rundt på siden her.

Hilsen Cecilie, www.totalgnaver.dk