hybrider og udstilling
hybrider og udstilling
Hej med jer
Jeg sidder bare lige og tænker og så undre jeg mig over hvorfor hybrider egentlig ikke må deltage i kæledyrs kategorien? Altså standart er selvfølgelig kun for rene men jeg synes det er lidt mærkeligt at hybrider ikke går ind for kæledyr når de jo er ligeså gode kæledyr som andre rene arter...
Jeg sidder bare lige og tænker og så undre jeg mig over hvorfor hybrider egentlig ikke må deltage i kæledyrs kategorien? Altså standart er selvfølgelig kun for rene men jeg synes det er lidt mærkeligt at hybrider ikke går ind for kæledyr når de jo er ligeså gode kæledyr som andre rene arter...
-
det kræver jo også stadig stamtavle at stille dem op som kæledyr og det kan de ikke få.

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Det er ret enkelt - vi er en seriøs forening hvor vi ikke går ind for avl af hybrider, dermed må hybrider ikke deltage på udstillinger som salg eller udstillings dyr.
Fuldstændigt ligesom at man ikke må sælge Hybrider her på forum, selvom de kan bruges som kæledyr må de ikke sælges her fordi vi ønsker ikke at bidrage til udbredelsen af flere hybrider.
Så jeg syntes det mest rigtige er at holde fast i at hybrider stadig ikke skal deltage på udstillingerne.
Fuldstændigt ligesom at man ikke må sælge Hybrider her på forum, selvom de kan bruges som kæledyr må de ikke sælges her fordi vi ønsker ikke at bidrage til udbredelsen af flere hybrider.
Så jeg syntes det mest rigtige er at holde fast i at hybrider stadig ikke skal deltage på udstillingerne.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

bestyrelsen har sat emnet på til deres møde den 7. januar
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

-