udstilling 12 april
Re: udstilling 12 april
Jeg kommer, men aner ikke hvem jeg tager med endnu.
Jeg kommer også
Ved dog ikke hvem jeg tager med endnu.
Ved dog ikke hvem jeg tager med endnu.
Hvornår bliver det lagt ud med til melding til udstilling og general forsamling
Fra mig og Zoo
Invitation til generalforsamling er sendt ud, og endelig indbydelse til udstilling kommer snarest, men dato og sted er allerede meldt udPiaH skrev:Hvornår bliver det lagt ud med til melding til udstilling og general forsamling
Ja dato har jeg, var bare bange for jeg havde overset noget, men det har jeg så ikke, tak JonasLaeborg skrev:Invitation til generalforsamling er sendt ud, og endelig indbydelse til udstilling kommer snarest, men dato og sted er allerede meldt udPiaH skrev:Hvornår bliver det lagt ud med til melding til udstilling og general forsamling
Fra mig og Zoo
Jeg satser på at komme afsted med alle fire dyr, lige nu er jeg ved at bearbejde mine forældre om jeg muligvis kan tage til århus først og så låne bilen (hvis den ikke dør inden). Ellers må jeg jo tage toget til Aulum
-
Fedt jeg håber du får lov til at låne bilvonJul skrev:Jeg satser på at komme afsted med alle fire dyr, lige nu er jeg ved at bearbejde mine forældre om jeg muligvis kan tage til århus først og så låne bilen (hvis den ikke dør inden). Ellers må jeg jo tage toget til Aulum
Jeg glæder mig til at se dig igen
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
ÆV ÆV ÆV ÆV
Jeg sad lige og skulle have styr på mine datoer her i foråret - og jeg er til noget uddannelse, jeg allerede er tilmeldt og betalt for d. 12. april ØV - p*s og m*g!
Så ingen udstilling til mig eller ørkenrotterne! Men det uddannelse skal passes - især fordi jeg allerede har betalt meget dyre penge for komme med
Jeg sad lige og skulle have styr på mine datoer her i foråret - og jeg er til noget uddannelse, jeg allerede er tilmeldt og betalt for d. 12. april ØV - p*s og m*g!
Så ingen udstilling til mig eller ørkenrotterne! Men det uddannelse skal passes - især fordi jeg allerede har betalt meget dyre penge for komme med
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
vonJul - som lokalkendt kan jeg afsløre at der er noget der ligner 5-800m fra togstationen i Aulum til udstillingsstedet ... så fortvivl ikke hvis det bliver toget
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
http://husfred-hamsteri.dk
http://husfred-hamsteri.dk
Jeg håber på at komme med min skønne Arureus' Darwin (Wuhu, kuld-træf )
Ved ikke lige om andre skal med endnu
Ved ikke lige om andre skal med endnu
-
Øv øv øvburrus skrev:ÆV ÆV ÆV ÆV
Hvor uheldigt det falder sammen.
Jeg håber du får en masse lærdom på kurset den dag og så ses vi på en anden udstilling
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Hejsa
Jeg regner med at skal have min hårløse Gynter, Adele, Akeela, Vijii og en af de nye blå med <3
Jeg regner med at skal have min hårløse Gynter, Adele, Akeela, Vijii og en af de nye blå med <3
Moeskjær's Hamsteropdræt
Facebook: moeskjaer's hamstery
Facebook: moeskjaer's hamstery
Jah farmand er ikke helt glad siden bilen er begyndt at få nykker, men mor har truet ham med at han kan få lov til at gå på arbejde hvis han ikke får sendt bilen til reperation i den kommende måned ..mosegaardmortensen89 skrev:Fedt jeg håber du får lov til at låne bilvonJul skrev:Jeg satser på at komme afsted med alle fire dyr, lige nu er jeg ved at bearbejde mine forældre om jeg muligvis kan tage til århus først og så låne bilen (hvis den ikke dør inden). Ellers må jeg jo tage toget til Aulum
Jeg glæder mig til at se dig igen
Men lige meget hvad så skal jeg ski nok komme til Aulum xD
Årh det var alligevel ikke langt Så er det kun det faktum at det tager 3,5 time at tage toget som måske irriterer mig mesttaysha skrev:vonJul - som lokalkendt kan jeg afsløre at der er noget der ligner 5-800m fra togstationen i Aulum til udstillingsstedet ... så fortvivl ikke hvis det bliver toget
Jeg kommer, men ved ikke hvem jeg tager med.
Tænker på kineseren China og min guldhamster Icebreaker i standard, og så Merci i kæledyr.
Overvejede også min nyeste beholder Krymmel i standard, men ved ikke om han er for ung. Han vil være 2 mdr. og ca. 2 uger til den tid, men på den anden side skader det ikke.
Tænker på kineseren China og min guldhamster Icebreaker i standard, og så Merci i kæledyr.
Overvejede også min nyeste beholder Krymmel i standard, men ved ikke om han er for ung. Han vil være 2 mdr. og ca. 2 uger til den tid, men på den anden side skader det ikke.
Hvor gammel skal en hamster være før den må komme på udstilling
Fra mig og Zoo