Så indbydes der atter til udstilling.
godt du opdagede det nu! :lol: :lol: du har præcis 2 timer og 20 minutterDesiree skrev:Åh nej, det er jeg helt gået glip af det her :shock:
Jeg har ikke fået tilmeldt endnu, da jeg har massive computerproblemer herhjemme og bl. andet ikke kan komme ind på min mail... Men vil da tilmelde 2-4 dyr. Håber det bliver til noget.

Desiree: jeg skriver til jeanne, så hun ved det og så finder vi ud af det.
men Jeanne ser det garanteret også her.
men Jeanne ser det garanteret også her.
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Liv 2
Loan 4
Danny 4
Jeanne 6
Ayla 4
Sabkoch 1
Benjamin 2
Amanda 1
Desiree 2-4
9 udstillere og 26-28 dyr.
Loan 4
Danny 4
Jeanne 6
Ayla 4
Sabkoch 1
Benjamin 2
Amanda 1
Desiree 2-4
9 udstillere og 26-28 dyr.
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk

Ih det skønt at udstillingen bliver til noget, og ikke mindst jeg fik mig taget sammen til at melde mig til 
- Så er det med at krydse fingre for at få en premie xD
Men der var ingen som svarede på om der kommer salgsdyr med. Eftersom jeg reagere på mine mus, er jeg nød til at sælge dem og min mor har givet mig lov til at erstatte med to guldhamster.

- Så er det med at krydse fingre for at få en premie xD
Men der var ingen som svarede på om der kommer salgsdyr med. Eftersom jeg reagere på mine mus, er jeg nød til at sælge dem og min mor har givet mig lov til at erstatte med to guldhamster.
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby
Jeg har også et salgsbur med, masser af dover, hb, ds (ikke så plettede, desværre) og self (ensfarvede). Der er også en enkelt hbds, som jeg selv er ret vild med, og en hb creme som siri vil beholde.
Svært at finde ud af hvilke dyr man vil udstille når det man selv er ret vild med ikke er standarden forresten :roll: (til mig selv, ikke standarden).
Svært at finde ud af hvilke dyr man vil udstille når det man selv er ret vild med ikke er standarden forresten :roll: (til mig selv, ikke standarden).
mvh Desiree