På det kort, jeg lige har kigget på (krak), er der vist, at der er en parkeringsplads lige skråt bagved kulturhuset :Dsabkoch skrev:Der er ikke tilknyttet parkeringsplads til Valby Kulturhus, så ja man kan godt risikerer at skulle køre lidt rundt.
Og parkometer penge skal bruges, er jeg ret sikker på.
Det er København jo 8-)
Så indbydes der atter til udstilling.
Mange hilsner fra Jeanne.
Jep men den er ikke særlig stor og de omkringboende bruger den også.
Ellers skal de have ændret området siden jeg var der sidst.
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

-
er der busser eller sådan noget der går forbi der eller ligger det langt fra en togstation

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
omkring 3 min fra valby station

Mht. parkeringsplads : Jeg har kontaktet Kulturhuset for at høre om parkerings-forhold, og de siger:
"Der er glimrende parkeringsmuligheder ved Valby Kulturhus. Der er hele trafikpladsen ved Toftegårds Plads på den ene side af huset, og Valgårdsvej på den anden. Med undtagelse af de private parkeringspladser, er der fri parkering i hele Valby" :D
"Der er glimrende parkeringsmuligheder ved Valby Kulturhus. Der er hele trafikpladsen ved Toftegårds Plads på den ene side af huset, og Valgårdsvej på den anden. Med undtagelse af de private parkeringspladser, er der fri parkering i hele Valby" :D
Mange hilsner fra Jeanne.
hvor godt :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Var lige forbi i dag ttil formiddag i.f.t. med et møde med arbejdet og jo minsanten om der ikke er en fin fin stor parkerings plads bag ved medborgerhuset.Jep men den er ikke særlig stor og de omkringboende bruger den også.
Så det bør ikke være et problem at køre i bil til udstillingen og det er jo herligt - det gør det meget nemmere.
Det så ovenikøbet ud som om der også er indgang til kulturhuset fra parkeringssiden, så vidt jeg lige kunne se i forbifarten i bilen.
På Valgårdsvej kan man måske være heldig at finde en parkeringsplads, men jeg vil absolut anbefale at køre ind fra parkeringsplads siden, for Valgårdsvej er bare en almindelig vej med almindelige parkeringspladser

er det kørekort tid på den anden side af juli?

Ja jeg tænkte nok det var det.