Lidt billeder fra udstillingen i Valby
Kan I ikke prikke lidt til Liv - hendes fine Primadonna skal da vel også have et kuld, og så kan det være at der er andre herinde der kommer igang med de små vinterhvide?sabkoch skrev:
Og der har vi et mega problem og det er at det ikke er til at opdrive rene vinterhvide. Der var flere gæster der gik tomhændet fordi vi ikke havde vinterhvide til salg. Øv.

- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Puha, så nåede vi også hjem, bilen var godt pakket :roll:
Siri havde det rigtig hyggeligt og ville gerne adopteres af alle de andre deltagere. Hun er også meget stolt af SINE præmier, de er jo hendes alle sammen. En rigtig hyggelig dag i gode lokaler med fine hamstre og dejlige mennesker :D
Personligt afsluttede jeg aftenen med at gå i biffen med en ven og se Coraline i originaludgaven, 3D og det hele.
Så det var en rigtig god dag, var godt nok lidt træt i morges...
Siri havde det rigtig hyggeligt og ville gerne adopteres af alle de andre deltagere. Hun er også meget stolt af SINE præmier, de er jo hendes alle sammen. En rigtig hyggelig dag i gode lokaler med fine hamstre og dejlige mennesker :D
Personligt afsluttede jeg aftenen med at gå i biffen med en ven og se Coraline i originaludgaven, 3D og det hele.
Så det var en rigtig god dag, var godt nok lidt træt i morges...
mvh Desiree
Jamen benjamin - når nu du har billederne - er du så også mand for at skrive en artikel om udstillingen til bladet? 8-)
(Gid man havde været med
æv... sidder og læser geografi i stedet)
(Gid man havde været med

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
ja ser du jeg ville rigtig gerne have et kuld med hende! men hun er allerrede over 6 måneder nuSiigne skrev:Kan I ikke prikke lidt til Liv - hendes fine Primadonna skal da vel også have et kuld, og så kan det være at der er andre herinde der kommer igang med de små vinterhvide?sabkoch skrev:
Og der har vi et mega problem og det er at det ikke er til at opdrive rene vinterhvide. Der var flere gæster der gik tomhændet fordi vi ikke havde vinterhvide til salg. Øv.

du sku ha beholdt en han den gang så :lol:liv skrev:ja ser du jeg ville rigtig gerne have et kuld med hende! men hun er allerrede over 6 måneder nuSiigne skrev:Kan I ikke prikke lidt til Liv - hendes fine Primadonna skal da vel også have et kuld, og så kan det være at der er andre herinde der kommer igang med de små vinterhvide?sabkoch skrev:
Og der har vi et mega problem og det er at det ikke er til at opdrive rene vinterhvide. Der var flere gæster der gik tomhændet fordi vi ikke havde vinterhvide til salg. Øv.så det er forsent for min lille skat :( og kan ikke få et kuld i sommerferien først efter også ville hun være 8 måneder og feta over 1 år :oops: :lol: :lol: så ingen muligheder blev også spurgt flere gange
Pia B
altså jeg har jo en han fra samme kuld som prima donnaburrus skrev:du sku ha beholdt en han den gang så :lol:liv skrev:ja ser du jeg ville rigtig gerne have et kuld med hende! men hun er allerrede over 6 måneder nuSiigne skrev: Kan I ikke prikke lidt til Liv - hendes fine Primadonna skal da vel også have et kuld, og så kan det være at der er andre herinde der kommer igang med de små vinterhvide?så det er forsent for min lille skat :( og kan ikke få et kuld i sommerferien først efter også ville hun være 8 måneder og feta over 1 år :oops: :lol: :lol: så ingen muligheder blev også spurgt flere gange

-
det er da trist der ikke er flere der avler vinterhvide.

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
tror jeg joiner vinterhvide-flokken når jeg flytter... det kan da ikke passe at vi ikke kan få gang i det igen... :?
Pia B
-
var ved at overveje også at få den art. men altså ja. kan ikke komme på en god undskyldning ud over at jeg allerede har 2 arter i avlburrus skrev:tror jeg joiner vinterhvide-flokken når jeg flytter... det kan da ikke passe at vi ikke kan få gang i det igen... :?

ja ... men kan kun sige de er søde!! men hvis det sker skal du være 100% på de er rene... foreksempel er kenneth jo blevet nødt til at bruge sin egen stamme i 10 år fordi der ikke måtte komme hybriderburrus skrev:tror jeg joiner vinterhvide-flokken når jeg flytter... det kan da ikke passe at vi ikke kan få gang i det igen... :?

to? kom ind i kampendarkangel87 skrev:var ved at overveje også at få den art. men altså ja. kan ikke komme på en god undskyldning ud over at jeg allerede har 2 arter i avlburrus skrev:tror jeg joiner vinterhvide-flokken når jeg flytter... det kan da ikke passe at vi ikke kan få gang i det igen... :?

og 5 hvis jeg begynder på vinterhvide også

Pia B
-
hehe jamen tænk på hvor mange arter jeg har hehe avler bare ikke dem alle puha det ville blive hårdt.burrus skrev:to? kom ind i kampendarkangel87 skrev:var ved at overveje også at få den art. men altså ja. kan ikke komme på en god undskyldning ud over at jeg allerede har 2 arter i avlburrus skrev:tror jeg joiner vinterhvide-flokken når jeg flytter... det kan da ikke passe at vi ikke kan få gang i det igen... :?nu er jeg på min 4. gnaverart hvis mine håb går i opfyldelse (skal lige have ja fra en opdrætter først)
og 5 hvis jeg begynder på vinterhvide også:oops:
og så kommer du på 6 hvis du også skulle have campbells hehe