Lidt billeder fra udstillingen i Valby

Læs alt omkring foreningens udstillinger her, og spørg endeligt hvis du har nogle spørgsmål.
Jeanne

Indlæg af Jeanne » 14. jun 2009 15:35

Ja det var en rigtig hyggelig dag med mange flotte hamstere  :D Faktisk opnåede 23 ud af 34 dyr præmier - flot  :D Reslutaterne kommer, jeg skal lige havde dem skrevet ind - men jeg skal også nå en masse andre ting, så hav tålmodighed  :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

kwo

Indlæg af kwo » 14. jun 2009 15:38

Jeg er helt enig. Rigtig hyggelig dag. Dejligt at gense kendte ansigter og hilse på nye folk.  :)
Kenneth Worm

Siigne

Indlæg af Siigne » 14. jun 2009 15:38

sabkoch skrev:
Og der har vi et mega problem og det er at det ikke er til at opdrive rene vinterhvide. Der var flere gæster der gik tomhændet fordi vi ikke havde vinterhvide til salg. Øv.
Kan I ikke prikke lidt til Liv - hendes fine Primadonna skal da vel også have et kuld, og så kan det være at der er andre herinde der kommer igang med de små vinterhvide? :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Desiree

Indlæg af Desiree » 14. jun 2009 15:55

Puha, så nåede vi også hjem, bilen var godt pakket  :roll:
Siri havde det rigtig hyggeligt og ville gerne adopteres af alle de andre deltagere. Hun er også meget stolt af SINE præmier, de er jo hendes alle sammen.  En rigtig hyggelig dag i gode lokaler med fine hamstre og dejlige mennesker  :D
 Personligt afsluttede jeg aftenen med at gå i biffen med en ven og se Coraline i originaludgaven, 3D og det hele.
Så det var en rigtig god dag, var godt nok lidt træt i morges...
mvh Desiree

burrus

Indlæg af burrus » 14. jun 2009 16:01

Jamen benjamin - når nu du har billederne - er du så også mand for at skrive en artikel om udstillingen til bladet?  8-)

(Gid man havde været med :(  æv... sidder og læser geografi i stedet)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 14. jun 2009 16:27

Siigne skrev:
sabkoch skrev:
Og der har vi et mega problem og det er at det ikke er til at opdrive rene vinterhvide. Der var flere gæster der gik tomhændet fordi vi ikke havde vinterhvide til salg. Øv.
Kan I ikke prikke lidt til Liv - hendes fine Primadonna skal da vel også have et kuld, og så kan det være at der er andre herinde der kommer igang med de små vinterhvide? :)
ja ser du jeg ville rigtig gerne have et kuld med hende! men hun er allerrede over 6 måneder nu  :wink: så det er forsent for min lille skat  :( og kan ikke få et kuld i sommerferien først efter også ville hun være 8 måneder og feta over 1 år  :oops:  :lol:  :lol: så ingen muligheder blev også spurgt flere gange :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 14. jun 2009 16:29

liv skrev:
Siigne skrev:
sabkoch skrev:
ja ser du jeg ville rigtig gerne have et kuld med hende! men hun er allerrede over 6 måneder nu  :wink: så det er forsent for min lille skat  :( og kan ikke få et kuld i sommerferien først efter også ville hun være 8 måneder og feta over 1 år  :oops:  :lol:  :lol: så ingen muligheder blev også spurgt flere gange :wink:
du sku ha beholdt en han den gang så  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 14. jun 2009 16:36

burrus skrev:
liv skrev:
Siigne skrev: Kan I ikke prikke lidt til Liv - hendes fine Primadonna skal da vel også have et kuld, og så kan det være at der er andre herinde der kommer igang med de små vinterhvide? :)
du sku ha beholdt en han den gang så  :lol:
altså jeg har jo en han fra samme kuld som prima donna  :wink: men har ikke fået lov før nu self  :roll:  :lol:  min mor vidste det ikke og undskyldte  :lol:  :lol:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 14. jun 2009 16:53

det er da trist der ikke er flere der avler vinterhvide.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 14. jun 2009 16:54

tror jeg joiner vinterhvide-flokken når jeg flytter... det kan da ikke passe at vi ikke kan få gang i det igen...  :?
Pia B

liv

Indlæg af liv » 14. jun 2009 16:56

darkangel87 skrev:det er da trist der ikke er flere der avler vinterhvide.
ja specielt for de er rigtig søde! :P  men det er jo bare fordi ikke har så mange farve varianter  :?  det er jo trist...

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 14. jun 2009 16:56

burrus skrev:tror jeg joiner vinterhvide-flokken når jeg flytter... det kan da ikke passe at vi ikke kan få gang i det igen...  :?
var ved at overveje også at få den art. men altså ja. kan ikke komme på en god undskyldning ud over at jeg allerede har 2 arter i avl
Billede

liv

Indlæg af liv » 14. jun 2009 16:58

burrus skrev:tror jeg joiner vinterhvide-flokken når jeg flytter... det kan da ikke passe at vi ikke kan få gang i det igen...  :?
ja ... men kan kun sige de er søde!! men hvis det sker skal du være 100% på de er rene... foreksempel er kenneth jo blevet nødt til at bruge sin egen stamme i 10 år fordi der ikke måtte komme hybrider :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 14. jun 2009 16:58

darkangel87 skrev:
var ved at overveje også at få den art. men altså ja. kan ikke komme på en god undskyldning ud over at jeg allerede har 2 arter i avl
to? kom ind i kampen :lol:  nu er jeg på min 4. gnaverart hvis mine håb går i opfyldelse (skal lige have ja fra en opdrætter først)

og 5 hvis jeg begynder på vinterhvide også :lol:  :oops:
Pia B

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 14. jun 2009 17:00

burrus skrev:
darkangel87 skrev:
to? kom ind i kampen :lol:  nu er jeg på min 4. gnaverart hvis mine håb går i opfyldelse (skal lige have ja fra en opdrætter først)

og 5 hvis jeg begynder på vinterhvide også :lol:  :oops:
hehe jamen tænk på hvor mange arter jeg har hehe avler bare ikke dem alle puha det ville blive hårdt.
og så kommer du på 6 hvis du også skulle have campbells hehe
Billede

Besvar